וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-הפועל תל אביב: הבוררות בין דודו וגויאס נדחתה

השחקן לא ימריא לברזיל, יקבל זריקה בארץ ועשוי לקחת חלק בגביע הטוטו (א', 20:45, 5+ לייב). גוזלן במקום יחזקאל בהרכב האדומים

one

הבוררות בין דודו סיארנסה לקבוצת גויאס בה שיחק בעבר בברזיל נדחתה למועד אחר והיום (שבת) הוחלט שהקשר לא ימריא מחר לברזיל. דודו גם היה אמור לקבל זריקה בברכו במהלך הנסיעה, וכעת יקבל אותה בארץ. מדובר בטיפול קריטי מאחר שהשחקן סובל מהיעדר סחוס בברכו והוא משוכנע שמצבו ישתפר בצורה ניכרת אחרי הזריקה והטיפול. עדיין לא ברור אם דודו ישותף מחר במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב (20:45, 5+ לייב) - השחקן זומן לסגל אבל יוסי מזרחי הזמין 19, שחקנים כך שהוא עשוי בסופו של דבר לנפות את הברזילאי מהמשחק.

המאמן הקרין לקבוצתו קטעי וידאו מהמשחק מול מכבי תל אביב ושיבח את המחויבות והרצינות של השחקנים. מזרחי מתלבט באשר להרכב מאחר שנתניה תפגוש את הפועל תל אביב גם בשבת במחזור הפתיחה של הליגה. קרוב לוודאי שלבסוף הוא יעלה הרכב כמעט זהה לזה שפתח מול מכבי בשבוע שעבר כשהשינוי היחיד יהיה הצבתו של עידן שריקי במקום ניר אברג'יל.

הרכב משוער, מכבי נתניה: אוהד לויטה, עמרי קנדה, כריסטיאן סארגי, ירין חסן, שמעון הרוש, גבריאל ג'ורג'יו, איאד אבו עביד, רן רול, עידן שריקי, ערן לוי, לארי קאיודה.

עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אמור לפתוח. עידן שריקי/ברני ארדוב

הפועל תל אביב: שובל גוזלן צפוי לפתוח

בהפועל תל אביב מקווים להשיג ניצחון ראשון בגביע הטוטו אחרי ה-0:0 במחזור הפתיחה נגד הפועל רעננה בבלומפילד. הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם שלה, ועל אף היכולת הלא משכנעת של האדומים נראה כי המאמן אסי דומב יערוך שינוי אחד לקראת המשחק כששובל גוזלן, ששב ממשחקי הנבחרת הצעירה, יחליף את שגיב יחזקאל בחוד ההתקפה. פרט לכך לא צפויים שינויים בהרכב.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, יורחן קולין, אברהם צ'קול, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, שון מלכה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, שובל גוזלן.

עדכון ראשון: 20:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully