וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אם תופיע למשחק מול נתניה, הפועל ת"א עלולה להיקנס

במנהלת זעמו על האיום של איל ברקוביץ' שלא להופיע למשחק בשבת. גם אם יתנצל, האדומים צפויים לעמוד לדין משמעתי

one

מנהלת ליגת העל בכדורגל זועמת על הפועל תל אביב ושוקלת לדרוש להעמיד את המועדון לדין אם המנהל המקצועי איל ברקוביץ' לא יתנצל. ביום חמישי, עם פרסום שעות משחקי המחזור הראשון, כעס ברקוביץ כאשר גילה שהקבוצה אמורה לארח את מכבי נתניה ביום שבת בשש ואיים בפומבי שהפועל תל אביב לא תתייצב למשחק.

יו"ר המנהלת יורם באומן רתח על ההתבטאויות של ברקוביץ' והוא שוקל להעניש את המועדון גם אם הקבוצה תופיע למשחק. גורמים בהפועל תל אביב קיבלו מסרים תקיפים מראשי המנהלת: "אם לא תתנצלו ותחזרו בכם מהאיום, תיענשו". ראוי להדגיש שבמנהלת שוקלים לבקש להעמיד לדין את הקבוצהגם בטוטו וגם במנהלת הליגה טוענים שקיים סעיף בתקנון ההתאחדות שקובע כי קבוצה שמאיימת שלא להופיע למשחק, אמורה לעמוד לדין.

האדומים ניסו הערב להסביר שכל העניין הוא חוסר הבנה. במועדון אומרים שחוסר הניסיון של ברקוביץ' במעמדים האלה הכניס אותו לתסבוכת מבלי שהתכוון. בעקבות המתיחות עם המנהלת, יצרו בהנהלה שיחה עם המנהל המקצועי בה ניסו להסביר לו היכן טעה. "יש צינורות מקובלים לעשות את הדברים האלה. אם יש בעיה עם שעה או שידור של משחק, יש קודם עם מי לדבר ולא צריך לפוצץ את זה בתקשורת", אמר גורם המקורב להנהלה.

בכל אופן נראה שכל העניין יחלוף במהרה עד המשחק בבלומפילד בשבת. בהפועל תל אביב סומכים על קשריו של חיים רמון בתקווה שאלה יצליחו לרכך את ראשי המנהלת וההתאחדות.

בנושא אחר. בלם הכח עמידר רמת גן, עוביידה חטאב (22) סיכם סופית את תנאיו לעונה אחת בקבוצה ויגיע בהשאלה מהסגולים. חטאב, שנבחן הקיץ באויפשט ההונגרית, עשוי לחתום בבוקר על החוזה ואם יספיקו האדומים להעבירו בבקרה, הוא יהיה בסגל למשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה. אוראל דגני ימשיך להיות מחוץ לסגל במטרה לזרז את עסקת חזרתו למכבי חיפה.

עוביידה חטאב הכח עמידר רמת גן. מגד גוזני
עשוי להיות בסגל בגביע הטוטו. חטאב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully