וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון בכורה לדאבור, גיא אסולין הוצג

חלוץ גראסהופרס שיחק 90 דקות ב-1:2 באראו. טוטו תמוז ופטרולול סיימו ב-0:0 מאכזב מול ראפיד, שער בתוספת הזמן סידר לצ'רלטון ובן חיים 1:2 על וויגאן

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
עוד 90 דקות וניצחון בכורה. דאבור/GettyImages

סוף השבוע נפתח בצורה לא טובה מבחינת השגרירים הישראלים שלנו כשסטנדרד ליאז' של גיא לוזון חטפה חמישייה בליגה הבלגית, אך השבת האירה פניה לגראסהופרס של מונס דאבור שהשיגה ניצחון בכורה בליגה, 1:2 בחוץ על אראו ונחלצה זמנית מהמקום האחרון. כמו בכל המשחקים מפתיחת העונה, החלוץ הישראלי פתח ושיחק 90 דקות אך הפעם לא כבש. מחמוד קאראבה המצרי פתח עם הראשון כבר אחרי שש דקות. אנאטולה נגאמוקול הצרפתי הכפיל בדקה ה-80 וחואן פאבלו הארגנטינאי קבע את תוצאת הסיום עם שער מצמק בדקה ה-84.

אבי ריקן, השגריר הנוסף שלנו בליגה הזו, פתח במדי ציריך ושיחק 90 דקות ב-1:1 בחוץ מול לוצרן. ציריך, שפתחה את העונה נהדר אך הובסה מול באזל במחזור החולף, נקלעה לפיגור מוקדם משער של מרקו שנואולי בדקה ה-11, איבן קצ'וצ'ייביץ' הבלם המונטנגרי השווה בדקה ה-39 והעלה את קבוצתו זמנית לפסגה עם יתרון נקודה על פני באזל של פאולו סוזה.

טוטו תמוז, חלוצה הפורה של פטרולול פתח בהרכב קבוצתו ושיחק 82 דקות ב-0:0 הביתי מול ראפיד בוקרשט. פטרולול פספסה הזדמנות לסגור את הפער מסטיאווה בפסגה, אך צימקה את הפיגור לשתי נקודות במקום השני.

סלטיק נתנה הצגה בליגה הסקוטית כשהביסה 1:6 את דאנדי יונייטד במסגרת המחזור השני. אחרי שכבש שער בכורה במחזור הפתיחה בפנדל, ניר ביטון לא שותף בהצגה הזו אך בירם כיאל נכנס בהפסקה ושיחק מחצית. ג'ו ברגט כבש את שני השערים האחרונים במשחק, אפה אמברוז בישל את החמישי. דנאייר, קומונס, יוהנסן וסטוקס השלימו את ההצגה.

טל בן חיים פתח ושיחק 90 דקות ב-1:2 הדרמטי של צ'רלטון קבוצתו מול וויגאן במסגרת המחזור השני בליגת המשנה של אנגליה. ג'ורדן קאסינס הצעיר העלה את המארחים ליתרון מהיר בדקה השמינית, אבל קאלום מקמאנמאן השווה בדקה ה-22. פרנק מוסא, הבלגי הצעיר שנכנס כמחליף במחצית השנייה הכריע את המשחק עם שער עמוק בתוספת הזמן.

* סינטאיהו סלליך לא נכלל בסגל מאריבור, שהפסידה באופן מפתיע 3:1 בחוץ לסליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחנה חדשה. אסולין/מערכת וואלה, צילום מסך

* גיא אסולין הוצג בקבוצתו החדשה מאיורקה: "הקבוצה התעניינה בי עוד מתחילת הקיץ, ואני אוד שמח ונרגש להגיע לכאן ומצפה בקוצר רוח להתחיל לשחק. אני מצטרף למועדון גדול, ואהיה גאה להציג פה את היכולות שלי. כשאוואט הודיע לי שהוא מנהל מקצועי ואמר לי להצטרף, לא היססתי".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully