וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא לוזון וסטנדרד קיבלו בעיטה בתחת"

התקשורת תקפה, הכוכבים דורשים מההנהלה חיזוק מיידי והמאמן הישראלי הודה: "כל השחקנים שלי היו מתחת לרמתם"

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
לא נעים. גיא לוזון/GettyImages

חמישה ימים לפני המשחק הראשון שלו בפלייאוף ליגת האלופות מול זניט סנט פטרסבורג, גיא לוזון ספג אמש (שישי) את התבוסה הקשה ביותר שלו כמאמן סטנדרד ליאז'. סגנית אלופת בלגיה הושפלה על ידי העולה החדשה מוסקרון, שניצחה 2:5 במגרשה הביתי והנחילה למאמן הישראלי הפסד ליגה שני ברציפות.

התקשורת הייתה סלחנית יחסית, בעיקר מפני שלסטנדרד יש את פלייאוף האלופות על הראש, אבל באתר "ספורזה" כתבו: "לוזון וסטנדרד קיבלו בעיטה בתחת ממוסקרון". באתרים אחרים ביקרו את בחירת ההרכב של לוזון ובעיקר את ההחלטה להציב את סמי אמאה בן ה-17 כמגן ימני ולפניו את אסטריט איידרביץ' כקשר בצד ימין.

לוזון אמר בסיום: "מוסקרון הייתה ראויה לניצחון. היא הייתה הקבוצה הטובה יותר, יש לה הרבה שחקנים טכניים והיא חזקה מאוד מבחינה התקפית. איבדנו יותר מדי כדורים בצורה טיפשית וכל השחקנים היו הרבה מתחת לרמתם. חסרה לנו איכות, אנחנו חייבים למצוא פתרונות לזה. נגד זניט אעלה עם ההרכב החזק ביותר. יש פצועים וחסרים, יהיה קשה, אבל נצטרך לתת את המקסימום".

הבלם לורן סימאן היה עצבני בסיום: "אנחנו חייבים חיזוק, זה הזמן! בשבוע הבא אני אדבר עם מי שצריך. לא עכשיו, אני עצבני מדי. אגש לנשיא כשאהיה רגוע יותר, הגיע הזמן שדברים ישתנו פה. מועדון כמו סטנדרד ליאז' צריך קבוצה תחרותית וספסל חזק. יש לנו יותר מדי פצועים והקבוצה הנוכחית לא מתאימה לרמה של סטנדרד".

פול ז'וזה אמפוקו, מכוכבי סטנדרד שנכנס הפעם כמחליף, לקח אחריות: "הייתה לי הזדמנות לעשות 3:3, אבל החמצתי וזה היה הרגע ששינה את המשחק. ההחטאה שלי הרסה הכול".

התפרקות: גיא לוזון וסטנדרד ליאז' הובסו 5:2 בידי מוסקרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully