וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למונדובאסקט: צרפת ניצחה את הפיליפינים 68:75

אלופת אירופה, שהכריזה על הסגל הסופי, קיבלה 16 נקודות מבאטום. צפו ביאן מהימני זורק שני איירבולים רצופים מהעונשין

פורוורד נבחרת צרפת בכדורסל ניקולא באטום (שמאל). Christof Koepsel, GettyImages
הוביל את אלופת אירופה. באטום/GettyImages, Christof Koepsel

שבועיים לפני פתיחת המונדובאסקט, הודיעה הערב (שישי) נבחרת צרפת על הסגל הסופי בן ה-12 שחקנים שתשלח בסוף החודש לספרד. ההיעדרות הבולטת היא כמובן של טוני פארקר, שמקבל מנוחה, בעוד וינסנט קולה יחסר שחקן NBA נוסף בדמות אלכסיס אג'ינסה. בוריס דיאו, ניקולה באטום, נאנדו דה קולו ואוון פורנייה צפויים להיות שחקני המפתח של אלופת אירופה, ואיתם בסגל אנטואן דיו, תומאס הורטל, מיקאל ג'לאבל, אדווין ג'קסון, רודי גובר, ז'ופרי לוברן, פלורן פייטרוס ויאן מהימני.

הערב, במשחק הכנה נוסף לקראת אליפות העולם, ניצחו הטריקולור 68:75 את הפיליפינים. דיאו, לו היה זה משחק הכנה ראשון, סיים עם נקודה אחת בלבד, אך הוסיף אליה 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ניקולה באטום הוליך את רשימת הקלעים עם 16 נקודות, כשלוברן הוסיף 12 ופייטרוס 10. צרפת הוגרלה לבית א' של האליפות, בצוותא עם ברזיל, ספרד, סרביה, אירן ומצרים. גם המפסידה, אגב, תהיה בטורניר, בבית ב', עם ארגנטינה, קרואטיה, יוון, פורטו ריקו וסנגל, והשחקן המרכזי שלה הוא אנדרי בלאץ'. שחקן הפנים של ברוקלין קלע 12 לנבחרתו הערב, אך עשה זאת באחוזים רעים (5 מ-17 מהשדה).

אוקראינה, שהוגרלה לבית ג' עם ארצות הברית, טורקיה, פינלנד, ניו זילנד והרפובליקה הדומיניקנית, הפסידה 74:65 לאוסטרליה שתהיה גם היא באליפות. פו ג'טר קלע 14 לאוקראינים, בעוד ארון ביינס הוליך את המנצחת עם 21 נקודות. ג'ו אינגלס הסתפק ב-2.

צפו ביאן מהימני זורק שני איירבולים רצופים מהעונשין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully