וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר סינסינטי: פדרר ניצח את מארי ועלה לחצי גמר

השוויצרי השיג 3:6, 5:7 משכנע ויפגוש בחצי הגמר את ראוניץ' הקנדי. בנטו הדיח את ואוורינקה, שראפובה שוב ניצחה את האלפ

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
עוד תצוגה איכותית. רוג'ר פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר לא ספר הלילה (בין שישי לשבת) את אנדי מארי כשניצח אותו 3:6, 5:7 בדרך לחצי גמר טורניר סינסינטי. הטניסאי השוויצרי הנפלא (3 בעולם), שזכה בטורניר חמש פעמים, השוה ל-11:11 את המאזן שלו מול הסקוטי, שנשבר לראשונה השבוע במערכה הראשונה מול פדרר שעלה ל-1:3 ודהר לניצחון במערכה הראשונה. מארי שבר פעמיים במערכה השנייה ועלה כבר ל-1:4, אבל פדרר הגיב עם שתי שבירות משלו וסגר את הסיפור עם 5:7, בדרך למפגש בחצי הגמר מול מילוש ראוניץ' הקנדי.

ראוניץ' (5) לא ריחם על פאביו פוניני (15), בדרך ל-1:6, 0:6 אדיר בתום 57 דקות. הקנדי ניצל את כל שש אפשרויות השבירה שלו, בעוד האיטלקי עמד על 0 מ-7 במשחק.

את ההפתעה היומית סיפק ז'וליאן בנטו הצרפתי, שהדיח את סטניסלאס ואוורינקה (4) עם 6:1, 1:6, 2:6. הצרפתי השיג תשעה אייסים ושבר ארבע פעמים בדרך לניצחונו השני ב-2014 על טניסאי מהטופ 10. הוא הפך לצרפתי הראשון זה 14 שנה שמגיע לחצי גמר סינסינטי, ובשלב הבא יפגוש את דויד פרר, שניצח בדרבי הספרדי את טומי רוברדו 4:6, 6:3, 3:6. רוברדו (16) לא הצליח להמשיך את המומנטום אחרי שהדיח את המדורג ראשון נובאק דג'וקוביץ'.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
בכושר מצוין. סרינה וויליאמס/AP

שבוע וחצי לפני פתיחת אליפות ארצות הברית הפתוחה, הוכיחה סרינה וויליאמס שהיא מוכנה. בהחלט מוכנה. האמריקאית (1) נזקקה ל-58 דקות בלבד לפני שדרסה את ילנה ינקוביץ' (8) 1:6, 3:6 והעפילה לחצי גמר טורניר סינסינטי (סך פרסים: 2.5 מיליון דולר).

בשלב הבא תפגוש סרינה את קרוליין ווזניאקי (12), שהפתיעה את אגניישקה רדוואנסקה (4) עם 4:6, 6:7 דרמטי למדי, במשחק שנמשך שעה ו-43 דקות.

מריה שראפובה העפילה אף היא לחצי הגמר, כשניצחה בשחזור גמר רולאן גארוס 2014 את סימונה האלפ 6:3, 4:6, 4:6. הרומנייה המדורגת שנייה לקחה את המערכה הראשונה, אך יריבתה שוב הוכיחה כמה אופי יש לה וחתמה קאמבק נהדר עם כרטיס לחצי הגמר. בשלב הבא תפגוש את אנה איבנוביץ', שניצחה את האוקראינית אלינה סביטולינה 2:6, 3:6.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מריה שראפובה טניסאית רוסייה. GettyImages
כמו ברולאן גארוס. מריה שראפובה/GettyImages
אנה איבנוביץ' טניסאית סרבית. GettyImages
מחכה לשראפובה. אנה איבנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully