וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גולדהאר מתלבט האם לצרף זר חמישי

החלטת הבעלים ככל הנראה תהיה תלויה במשחקים מול אסטרס באירופה. אלברמן בסגל מול רעננה (ש', 20:30, 5+ לייב)

one

מיטש גולדהאר יחליט בקרוב אם לצרף למכבי תל אביב שחקן זר חמישי. אם מכבי תל אביב היתה עוברת את מאריבור ומבטיחה לעצמה בוודאות מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית, קרוב לוודאי שהצוות המקצועי של הקבוצה כבר היה מקבל את האור הירוק לצרף זר נוסף. מאחר ומכבי הודחה ולא ברור אם תעבור את אסטרס טריפוליס בפלייאוף הליגה האירופית, מעדיף גולדהאר להמתין עם ההחלטה ולהסתמך על הסגל הקיים.

אם הצהובים ייכשלו במשימה ויודחו מאירופה כבר בסוף החודש, ספק גדול אם הבעלים יסכים לצרף זר נוסף, מה גם שבשלב זה ניקולה מיטרוביץ' וגונסאלו גארסיה עוד לא מצאו קבוצות ומכבי צריכה לשלם להם על פי חוזיהם. אם הבעלים יסכים לצרף זר נוסף, הוא יהיה לתפקיד המגן השמאלי או הקשר האחורי. מכבי תל אביב תוכל לצרף זרים גם אחרי שתדע אם הצליחה לעבור את טריפוליס, וקרוב לוודאי שההחלטה של הבעלים תהיה ביחס למשחקים מול היוונים.

גל אלברמן ערך היום אימון מלא ואחרי זמן ממושך יחזור לסגל הקבוצה במשחק הביתי בגביע הטוטו מחר (שבת, 20:30, 5+לייב) במושבה מול הפועל רעננה. כזכור, אלברמן נפצע במשחק הראשון במאריבור, אבל התברר כי אינו סבל מקרע בשריר כך שאחרי שהכאבים הסתיימו הוא הצליח לחזור בצורה מהירה יחסית למגרשים, אם כי מחר הוא לא אמור לפתוח בהרכב. דור פרץ הצעיר ששיחק מצוין בהופעת הבכורה שלו בהרכב ביום שלישי מול מכבי נתניה, אמור להיות בהרכב כקשר אחורי גם מחר. כהרגלו, המשיך אוסקר גרסיה לא לחלק רמזים על ההרכב הצפוי מחר.

שחקני הנבחרת הצעירה דור מיכה, בן רייכרט וברק לוי שבו היום להתאמן וקיבלו מחמאות על הניצחון של הנבחרת. מיכה זכה לפרגון מיוחד מחבריו אחרי שבישל במשחק את שני השערים לאופיר מזרחי. השחקנים בירכו גם את מהראן ראדי לו נולד שלשום בן. ראדי עזב את המגרש בנתניה ביום שלישי בלילה ומיהר לחדר הלידה ורק הבוקר ראו אותו השחקנים בפעם הראשונה כאב טרי.

הרכב משוער: חואן פאבלו, יובל שפונגין, איתן טיבי, שרן ייני, עמרי בן הרוש (יואב זיו), דור פרץ, מהראן ראדי, נוסא איגייבור, ערן זהבי, עדן בן בסט, ראדה פריצה (ברק בדש).

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול ערן לוי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ימשיך לקבל את הקרדיט. דור פרץ/ברני ארדוב

אחרי התיקו המאופס בבלומפילד מול הפועל תל אביב, תתייצב מחר הפועל רעננה למבחן השני שלה לקראת הליגה, הפעם מול האלופה מכבי תל אביב. בצוות המקצועי של הקבוצה קיימת שביעות רצון מהמפגש מול האדומים. עם זאת, ברעננה מקווים שאחרי לא מעט החחמצות במשחק ביום רביעי, הפעם התקפת הקבוצה תהיה מרוכזת יותר ותנצל את ההזדמנויות אליהן הקבוצה תגיע.

המאמן חיים סילבס צפוי לערוך ארבעה שינויים בהרכב, לעומת זה שפתח ביום רביעי. עדי נמני ויקיר שינה סובלים ממתיחות ואת מקומם בהרכב יתפסו יוגב לרמן ולואי טהא. בעמדת החלוץ יערוך את הבכורה שלו החלוץ אוונס במקומו של סער בנבנישתי. בנוסף, גיא ליפקה יפתח בקישור על חשבון של אלי בבייב.

הרכב משוער: אריק ינקו, לואי טהא, יוגב לרמן, יניב לביא, עמנואל אמבולה, גיא ליפקה, בן בנימין, שניר שוקר, אוואנס קאנגווה, אנתוני נווקאמה, ממדו צ'אם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה מול גיא ליפקה שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
יפתח בקישור. ליפקה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully