וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: אמיר בן שמעון ייעדר 8 שבועות, לפחות

15.8.2014 / 16:44

המגן השמאלי נפצע עם הנבחרת הצעירה, ביום שני יתברר האם מדובר רק בקרע ברצועה הצדית של הברך, או גם ברצועה הצולבת

אמיר בן שמעון שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
רק בריאות. בן שמעון/מגד גוזני

פציעה קשה לאמיר בן שמעון, מגנה השמאלי של מ.ס. אשדוד. השחקן נפגע כבר אחרי עשר דקות במשחקה של הנבחרת הצעירה במקדוניה והוחלף כשהוא סובל מכאבים עזים בברכו. הבוקר (שישי), לאחר שובה של הנבחרת לארץ, נלקח בן שמעון לבדיקת MRI ומשם נסע עם הדיסק לביתו של רופא הקבוצה ד"ר רוזנטל שבישר לו כי מדובר בקרע של הרצועה הצדית של הברך, לכל הפחות, פציעה שתביא להיעדרות של שמונה שבועות מהמגרשים.

הבעיה עלולה להיות חמורה אף יותר, מאחר ובצילום רואים בצקת באזור הברך שמסתירה את הרצועה הפנימית והרצועה הצולבת. בצקות במקום הזה עלולות להעיד כי מדובר בקרע של הרצועה הצולבת, פציעה שתביא להיעדרות של השחקן לתקופה של חצי שנה.

"רק ביום שני אחרי שאעשה צילום נוסף ניתן יהיה לדעת אם מדובר בקרע של הרצועה הצולבת וגם אז זה תלוי אם מדובר בקרע מלא או בקרע קטן שלא יצריך ניתוח", אמר בן שמעון לוואלה! ספורט. "אם מדובר בקרע קטן הוא יתאחה בפרק הזמן שהרצועה הצדית תתאחה ולכן אהיה רק שמונה שבועות בחוץ. אם זה כבר קרע מלא ברצועה הצולבת, זה סיפור אחר וההחלמה תהיה ממושכת כי אצטרך ניתוח".

בן שמעון סיפר שאביו, שחקן העבר מירו בן שמעון קיבל את הפציעה בצורה קשה, אבל דווקא הוא חיזק אותו: "גם אבא יודע שפציעות הן חלק מהכדורגל וצריך לקבל את הכל באהבה ולהתמודד עם זה כמו שצריך. בוא נקווה שלא מדובר בקרע של הצולבת ושבעוד חודשיים אחזור לשחק ולתפקד בצורה מלאה".

באשדוד ימתינו לראות את האבחנה הסופית ולאחר מכן יחליטו כיצד לנהוג עם המגן הניגרי ג'ואן אושאניוואה שהיה אמור להימכר מאחר שבן שמעון הועדף על פניו. כרגע, הבהירו בקבוצה, אושאניוואה עדיין מועמד למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully