וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה: סרגיי שובנקוב זכה ב-110 משוכות

הרוסי הפתיע, ניצל את החולשה של מרינו לגארד (4) וקבע תוצאה של 13.19 שניות. אלוף ה-3,000 מכשולים נפסל

סרגיי שובנקוב אצן רוסי (שמאל) עם פסקאל מרינו לגארד אצן צרפתי. רויטרס
המנצח הגדול והמפסיד הגדול. שובנקוב ומרינו לגארד/רויטרס

אליפות אירופה באתלטיקה נמשכה גם הערב (חמישי) עם יום התחרויות השלישי. האירועים המרכזיים באצטדיון בציריך, שוויץ, הם גמר הקפיצה המשולשת לגברים, גמר קפיצה במוט נשים, גמר הטלת מוט לנשים, גמר 3,000 מכשולים גברים ו-110 מטר משוכות גברים.

בתחרות האחרונה שנערכה הערב, והמרכזית שבהן, הריצה ל-110 מטר משוכות, נרשמה הפתעה גדולה. פסקאל מרינו לגארד הצרפתי, שהגיע לגמר כפייבוריט ברור לזכייה, אכזב בענק, התנגש במספר משוכות והגיע רק למקום הרביעי עם זמן של 13.29 שניות. המנצח הגדול היה סרגיי שובנקוב הרוסי, שעצר את השעון על זמן של 13.19 שניות. שובנקוב זכה במדליית זהב שנייה שלו באליפות אירופה לאחר שעשה את אותו הדבר גם בהלסינקי 2012. וויליאם שרמן הבריטי הגיע שני בזמן של 13.27, בעוד דימיטרי באסקו הציל במעט את כבוד הצרפתים כשזכה במדליית הארד עם זמן של 13.28 שניות.

האתלט הראשון שהבטיח לעצמו את מדליית הזהב היה מחיידין מחיסי בנעבד הצרפתי, שזכה בריצה ל-3,000 מטר מכשולים עם זמן של 8:25.30 דקות. אגב, בנעבד הוריד את החולצה בישורת ורץ קרוב ל-50 מטר כשהוא חשוף חזה ומסמן לקהל לעודד אותו. בהחלט לא מראה שרואים בכל יום על מסלול האתלטיקה. המשלחת הספרדית התלוננה על התקרית הזו ואיגוד האתלטיקה החליט לפסול את מחיסי בנעבד ונשללה ממנו מדליית הזהב. במקום זה, מי שזכה במדלייה הוא יואן קובאל, גם הוא צרפתי, שעצר את השעון על זמן של 8:26.66 דקות, כריסטיאן זלבסקי הפולני שודרג למדליית הכסף עם זמן של 8:27.11 ואנחל מויירה הספרדי זכה מן ההפקר במדליית הארד בזמן של 8:29.16 דקות.

בקפיצה המשולשת הצליח בנג'מין קומפאורה הצרפתי לזכות במדליית הזהב לאחר שקבע כבר בקפיצה הראשונה תוצאה של 17.46 מטר, תוצאת השנה באירופה עד כה. ליוקמן אדאמס הרוסי סיים שני עם 17.09 מטר, אלכסיי פיודורוב זכה במדליית הארד עם 17.04 מטר.

מחיידין מחיסי בנעבד רץ צרפתי. GettyImages
השטות שעלתה לבנעבד במדליית הזהב/GettyImages

בקפיצה במוט לנשים הצליחה אנג'ליקה סידורובה הרוסייה לזכות במדליית הזהב. הרוסייה בת ה-23 נזקקה לשלוש קפיצות על מנת לקבוע את התוצאה שהספיקה לה עבור המקום הראשון - 4.65 מטר. בכך, הרוסייה למעשה קפצה מהמקום הרביעי לראשון בקפיצה האחרונה שלה. סידורובה שיפרה בחמישה סנטימטר את התוצאה של הזוכה במדליית הזהב באליפות אירופה הקודמת, אבל עדיין רחוקה מרחק ניכר מהתוצאה שעשתה בת ארצה ילנה איסינבאייבה באליפות העולם בשנה שעברה - 4.89 מטר.

בהטלת כידון לנשים הצליחה ברבורה שפוטקובה הצ'כית הוותיקה בת ה-33 לזכות באליפות אירופה בפעם הראשונה בקריירה המפוארת שלה. האלופה האולימפית מלונדון קבעה תוצאה של 64.41 מטר, בעוד טטיאנה ילצה הסרבית קבעה שיא סרבי עם 64.21 ולינדה שטהאל הגרמנייה עברה 63.91 מטר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ברבורה שפוטקובה מטילת כידון צ'כית. רויטרס
סוף סוף יש לה גם מדליית זהב באליפות אירופה. שפוטקובה עם בנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully