וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: כעס בקבוצה על שיבוץ משחק גביע הטוטו

14.8.2014 / 20:22

בקבוצה מהדרום זועמים על ההחלטה שקבעה את קיום המשחק הדחוי מול באר שבע ברביעי. בן זקן: "נעלה עם קבוצת הנוער"

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"החלטה לא נכונה". בן זקן/ברני ארדוב

כעס במ.ס. אשדוד על החלטת מנהלת הליגה לשבץ את משחקה הדחוי של אשדוד מול הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו ליום רביעי הקרוב. הבוקר הודיעו במינהלת שהמשחק אשר נדחה כבר מספר פעמים עקב מגבלות פיקוד העורף, ייערך ביום רביעי.

על פי התכנון המקורי באותו יום היתה אשדוד אמורה להיות חופשיה ממחזור גביע הטוטו וכעת היא תשחק שלושה משחקים תוך שישה ימים. ביום ראשון הקרוב מול מכבי פתח תקווה, ביום רביעי מול באר שבע ובשבת מול קרית שמונה בפתיחת ליגת העל.

בעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן אמר לוואלה! ספורט: "זו החלטה לא נכונה של המנהלת, אבל אני יודע שהיא מגיעה ממקום נקי לגמרי ולכן אני לא יכול להתלונן. יחד עם זה, שוחחתי עם אנשי המינהלת והבהרתי להם שביום רביעי לא נוכל לשחק בהרכב החזק שלנו, אלא נעלה קבוצת נוער מחוזקת.

"אנחנו לא שיחקנו עד עכשיו בשום משחק רשמי וזה הרי לא הגיוני שבשישה ימים לפני פתיחת העונה, נערוך שלושה משחקים עם ההרכב הכי חזק שלנו. המנהלת היא ארגון חדש והאנשים בה הם אנשים שמקבלים היום החלטות בפעם הראשונה באשר לכדורגל וגם אם ההחלטות שגויות, הם ילמדו מהן תוך כדי תנועה. אני הייתי מהיוזמים והדוחפים להקמת המינהלת ולכן אני מאמין שהדברים עוד יסתדרו וייראו הרבה יותר טוב בהמשך".

דובר המינהלת קובי ברדה אמר בתגובה: "ראשית, נכפה על כולנו מצב מאוד בעייתי בגלל הלחימה בעזה. במסגרת הבעיות אנחנו מנסים לאפשר לכל הקבוצות לשחק את המשחקים בגביע הטוטו. צריך לזכור שבשבוע הבא כל הקבוצות משחקות שלושה משחקים.

"נכון שאשדוד הייתה צריכה להיות חופשית, אבל כעת היא תשחק כמו שאר הקבוצות כי המאמץ שלנו הוא לאפשר מקסימום משחקים עכשיו ולהפחית עומסים במהלך העונה. באשר לשחקנים שתעלה אשדוד באותו משחק, הרי ברור שהמינהלת לא מתערבת בשיקולים מקצועיים של כל קבוצה. בסופו של דבר אנחנו מקווים שבכלל יהיה משחק כי ייתכן ששוב יידחו את המשחק אם לא יהיה הסכם ברור מול החמאס".

באשדוד מודאגים מהפציעה של אמיר בן שמעון במשחק הנבחרת האולימפית אתמול. בן שמעון נפגע בברכו כבר אחרי עשר דקות והוחלף. מייד לאחר המשחק הוא נלקח לצילום רנטגן כדי לשלול שבר ומאחר שגם היום התלונן על כאבים עזים, הוא יישלח כבר מחר לבדיקת MRI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully