וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ארבעה שחקנים השתתפו במחנה בארה"ב

14.8.2014 / 18:08

אריאל, מנקו, מעיין וטימור חזרו ממחנה אימונים בן שבועיים. גיא הראל: "השחקנים הללו הם דור ההמשך של הכדורסל הישראלי"

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל מול שחקן מכבי חיפה בן רייס. אדריאן הרבשטיין
עברו מחנה קשה. אריאל/אדריאן הרבשטיין

שלושת שחקניה הצעירים של הפועל ירושלים אדם אריאל, רפי מנקו ותום מעיין שבו היום (חמישי) מלוס אנג'לס, יחד עם בר טימור ממחנה אימון בן שבועיים. הארבעה טסו למחנה שארגן להם סוכן השחקנים והשותף בקבוצת הניהול של הקבוצה ארן טלם.

במחנה שהתקיים במתקן מיוחד המארח את מחנות טרום הדראפט, הם פגשו והתאמנו עם שחקני NBA דוגמת ריי מקאלום ודורל רייט הצעירים. בנוסף, הם קיימו אימוני כדורסל של 90 דקות בכל יום ולאחר מכן 90 דקות נוספות של אימוני כח.

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל התייחס למחנה: "ארבעת השחקנים הללו הם דור ההמשך של הכדורסל הישראלי בכלל ושל הפועל בפרט. המדיניות של הקבוצה היא להחזיק את הישראלים הטובים שאפשר בקבוצה, ההשקעה בהם חשובה לנו לא פחות מאשר לנצח משחקים. המחשבה כאן היא לטווח ארוך ולראייה כולם חתומים כאן לשנים רבות. מהדיווחים שקיבלתי גם מהשחקנים עצמם וגם מהצוות שאימן אותם, הם עבדו קשה מאוד וגילו שיפורים במשחק שלהם ברמה היומיומית".

בר טימור הגארד החדש של הקבוצה מסר לאחר הנחיתה: "הייתה חוויה מדהימה ומאתגרת. עבדנו קשה ולמדנו המון. אני בטוח שנגיע לפתיחת האימונים מוכנים יותר. אין לי ספק שהעובדה שהקבוצה משקיעה בנו ככה, מעידה יותר מכל על הראייה בנו כדור העתיד של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully