וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה חתם לשנתיים כמאמן נבחרת איטליה

המאמן שזכה עם יובנטוס בשלוש אליפויות ברציפות ידריך את האזורי ויהפוך למאמן הבינלאומי עם השכר השני הכי גבוה

מאמן יובנטוס, אנטוניו קונטה. AP
אתגר לא פשוט מונח לפניו. אנטוניו קונטה/AP

זה אמנם היה באוויר בחודש האחרון, אבל עכשיו זה רשמי: אנטוניו קונטה, שאימן בהצלחה מרובה את יובנטוס, מונה לתפקיד מאמן נבחרת איטליה וחתם על חוזה עד 2016. המאמן שהתפטר לאחרונה מהגברת הזקנה באופן מפתיע, סגר עם ההתאחדות האיטלקית על מינויו כיורש של צ'זארה פראנדלי.

מאז שעזב את יובה, שמו של קונטה עלה כמועמד הבולט להגיע לאזורי על אף שגם נשמעה ספקולציה שהוא עתיד לאמן את פריס סן ז'רמן. החוזה של קונטה בנבחרת איטליה הינו לשנתיים, ועל פי הדיווחים הוא עתיד להיות המאמן בעל השכר השני בגודלו מבין המאמנים הבינלאומיים אחרי פאביו קאפלו שמרוויח כארבעה מיליון יורו בשנה.

קונטה, קפטן יובנטוס בעבר ואחד מסמליה הגדולים, סגר מעגל כשחזר לקבוצה כמאמן במאי 2011. כבר בעונתו הראשונה הוא הצעיד אותה לאליפות ואף הצליח לשמור על התואר בשנה שלאחר מכן וגם בעונה שעברה. שלוש האליפויות לא לוו בהצלחה אירופית, אבל יובנטוס השתלטה לחלוטין על הליגה האיטלקית במהלך הקדנציה של קונטה, שרשם רק שבעה הפסדים ב-114 משחקי ליגה.

נבחרת איטליה אכזבה בשני המונדיאלים האחרונים אחרי שהודחה כבר בשלב הבתים. זה קרה אחרי שב-2006 האזורי הניפו את גביע העולם בפעם הרביעית בתולדותיהם. כמו כן, ב-2012 סיימה איטליה כפיינאליסטית באליפות אירופה אחרי שנכנעה לספרד בגמר. כשחקן, קונטה הספיק לרשום 20 הופעות בינלאומיות בנבחרת איטליה שבהן הוא הבקיע שני שערים, ואף היה שותף לסגנות באליפות אירופה ב-2000 ולסגנות בגביע העולם ב-1994.

(עדכון ראשון: 16:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully