וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים לשחקן השנה של אופ"א: רונאלדו, רובן ונוייר

ארגון הכדורגל האירופי הודיע על שלושת המועמדים הסופיים לפרס שחקן השנה 2013/14, שנבחרו על ידי עיתונאים

שחקן נבחרת הולנד אריאן רובן. GettyImages
תואר שחקן המצטיין באירופה יישאר במינכן גם השנה? רובן/GettyImages

אופ"א הודיעה היום (חמישי) על שלושת המועמדים הסופיים לזכות בתואר השחקן הטוב ביותר של עונת 2013/14. יצויין כי מדובר בשחקן השנה של אופ"א ולא בכדור הזהב של פיפ"א לשחקן המצטיין בעולם באותה שנה. שלושת המועמדים הסופיים נבחרו מתוך רשימה של עשרה על ידי עיתונאים מ-54 המדינות החברות באופ"א.

שלושת המועמדים הסופיים הם כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד ונבחרת פורטוגל, מנואל נוייר מבאיירן מינכן ונבחרת גרמניה ואריאן רובן מבאיירן מינכן ונבחרת הולנד. אל המקום הרביעי הגיע תומאס מולר עם 39 קולות, ליאונל מסי ופיליפ לאהם חולקים את המקום החמישי עם 24 קולות כל אחד, חאמס רודריגס הגיע למקום השביעי עם 16 הופעות, לואיס סוארס שמיני עם 13, אנחל די מריה תשיעי עם 12 קולות, דייגו קוסטה עשירי עם 8 קולות.

השנה הזו תהיה הפעם הרביעית בה מוענק הפרס הזה על ידי אופ"א והוא יינתן על ידי מישל פלאטיני בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות. בשלוש השנים האחרונות זכו בפרס ליאונל מסי (2010/11), אנדרס אינייסטה (2011/12) ופרנק ריברי (2012/13).

"אלה חדשות נהדרות בשבילנו, בשביל מנואל ואריאן ובשביל כל באיירן מינכן", אמר יו"ר באיירן קרל היינץ רומניגה, "אנחנו יכולים להיות גאים מאוד. נוייר ורובן סיפקו הופעות נהדרות עבור באיירן בשנים האחרונות וגם בגביע העולם בברזיל".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
כבש את כמות השערים הגדולה ביותר לשחקן בליגת האלופות בשנה אחת. רונאלדו/GettyImages

מי גדול יותר?

כזכור, רונאלדו הוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות אחרי 12 שנה כשכבש 17 שערים בליגת האלופות, יותר מכל שחקן אחד בעונה אחת במפעל הזה אי פעם. יחד עם זאת, אכזב מאוד בגביע העולם וכבש שער אחד מול גאנה, אך פורטוגל לא עלתה לשמינית הגמר.

מנואל נוייר זכה עם באיירן מינכן בדאבל בגרמניה ועם הנבחרת הלאומית בגביע העולם, כשהוא שומר על רשת נקייה בארבעה מתוך שבעת המשחקים בטורניר בברזיל. בסך הכל ספג ארבעה שערים, מתוכם שניים בגארבג' טיים (מול ברזיל ואלג'יריה) ושותף באופן פעיל במשחק ההגנה הגרמני כשיצא מהשער ושיחק כמעין בלם נוסף.

אריאן רובן גם היה שותף פעיל בזכייה של באיירן באליפות ובגביע, ובנוסף סחב את הולנד ממש על גבו למקום השלישי בגביע העולם. רובן הצטיין במונדיאל, כבש ארבעה שערים, כולל צמד פנטסטי מול ספרד ב-1:5 הבלתי נשכח של הולנד ובלט לאורך כל הטורניר. בבאיירן כבש 21 שערים בעונת 2013/14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מנואל נוייר, שוער נבחרת גרמניה. GettyImages
שמר ארבע פעמים על רשת נקייה בגביע העולם. נוייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully