וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מגעים עם אלדד פרי על הפיכתו לספונסר

14.8.2014 / 12:13

לאלופה עדיין אין חסות על חולצת הקבוצה, גולדהאר מסרב למכור בזול, פרי עשוי לשלם לצהובים כ-1.8 מיליון שקל לעונה

one

במכבי תל אביב מנהלים מגעים עם איש העסקים אלדד פרי על הפיכתו לספונסר הראשי של המועדון בעונה הקרובה. מכבי פתחה השבוע באופן רשמי את העונה בגביע הטוטו כששוב אין ספונסר ראשי על חזית חולצות השחקנים. מיטש גולדהאר לא מוכן למכור בזול את החולצה וגם לא לכל אחד, אבל באחרונה מתנהלים מגעים רציניים עם איש העסקים אלדד פרי שלדברי גורמים במכבי תל אביב מוכן לשלם סכום גבוה תמורת הקשר עם המועדון.

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עזיבתו של אנגלידיס משפיעה. גולדהאר/ברני ארדוב

למעשה, השיחות היו מאוד אינטנסיביות בימים שג'ק אנגלידיס עוד היה במועדון. שבוע לפני עזיבתו לפאוק סלוניקי היה צריך אנגלידיס לקדם את העסקה כאשר המתווה עליו סוכם עקרונית הוא חוזה רב שנתי שאמור היה להעניק למכבי תל אביב סכום ממוצע של 1.8 מיליון שקל בעונה. הסכום היה אמור לגדול במידה שמכבי תל אביב היתה מעפילה לליגת האלופות.

עזיבתו של אנגלידיס הקפיאה את המגעים מול פרי אבל במכבי תל אביב היה מי שאמר היום שעדיין קיים קשר בין הצדדים ושאם גולדהאר יחליט ללכת על העסקה, היא תצא לפועל.

פרי רכש הקיץ את הפועל מרמורק ויזרים לתקציבה בעונה הקרובה 1.6 מיליון שקל. בעונה שעברה הוא היה הספונסר של בית"ר ירושלים ושילם על כך מיליון שקל. הוא גם סייע בעונה הקודמת למכבי שעריים ולקבוצת הכדוריד של העיר רחובות וכן הזרים כספים לאליצור רמלה נשים בכדורסל.
אלדד פרי סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully