וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "גם משחקים כאלה צריך לנצח"

14.8.2014 / 8:31

פורוורד הנבחרת סחט מחמאות לאחר הניצחון בהולנד. ליובין: "הרמנו את ההגנה ברבע הרביעי". הנבחרת תמריא לסופיה

- גיא פניני שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול נבחרת הולנד. פרנס נליסן, מערכת וואלה! NEWS
סחט מחמאות. פניני/מערכת וואלה! NEWS, פרנס נליסן

נבחרת ישראל רשמה אמש (רביעי) את ניצחונה הראשון במוקדמות אליפות אירופה כשגברה על נבחרת הולנד בכרונינגן 57:66. בעקבות הניצחון עלתה ישראל אל המקום השני בבית ב', והיא יודעת שאם תגבור ביום ראשון הקרוב על בולגריה בסופיה, תהיה בעמדה מצוינת להעפלה כאחת משש הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר מהמקום השני.

בנבחרת היו מרוצים מהיכולת ההגנתית שהציגו השחקנים במהלך המחצית השנייה, בה ספגה רק 16 נקודות, כשברבע האחרון ישראל עוצרת את ההולנדים על 4 נקודות בלבד. מצד שני, ההתקפה הישראלית שעבדה טוב במחצית הראשונה, נתקעה על 22 נקודות בלבד בחצי השני. דיאור פישר היה רחוק ממיטבו, וכשירד לספסל באמצע הרבע השלישי היה נראה מאוד מתוסכל ולא שב יותר אל המגרש.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול נבחרת הולנד. פרנס נליסן, מערכת וואלה! NEWS
תפקוד הגנתי טוב ברבע הרביעי. מקל/מערכת וואלה! NEWS, פרנס נליסן

מי שזכה למחמאות רבות היה גיא פניני, שרשם משחק נהדר עם 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, "היה פה משחק קשה מאוד, לא ברמה הכי גבוהה אבל שתי הקבוצות רצו מאוד לנצח", אמר פניני מיד בסיום המשחק, "זה היה מאוד קשה, כל סל הלך לנו קשה. גם משחקים כאלה צריך לנצח ואני שמח שהרמנו את ההגנה במחצית השנייה וזה הוביל לניצחון".

הדקות שניצחו את המשחק לישראל הגיעו בסוף הרבע השלישי ובתחילת הרביעי אז רצה הנבחרת ל-0:10, ומשם לא הביטה לאחור, "קלענו כמה סלים גדולים במחצית השנייה, אבל אני חושב שהדבר החשוב היה שהיינו יציבים בהגנה בשלב הזה של המשחק. כשאתה יציב בהגנה אז ההתקפה טובה בהרבה", אמר עוזר המאמן ליאור ליובין והתייחס ל-4 הנקודות שקלעו ההולנדים ברבע האחרון, "הרמנו את ההגנה ברבע הרביעי, ובנוסף המשחקים של ההולנדים מאופיינים בתוצאה נמוכה, שזה מה שהוביל ל-4 נקודות שלהם בלבד?.

הנבחרת תמריא הבוקר מאמסטרדם לסופיה, שם ישהו עד המשחק ביום ראשון. בנבחרת ציינו כי התכוננו מראש לימים האלה, וכי יודעים שהמשימה לשמור את השחקנים מוכנים למשחק, כשהם נמצאים כל כך הרבה ימים בעיר בה יתקיים המפגש, אינה קלה. נבחרת בולגריה מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים עד כה במוקדמות, כשהפסד לישראל ישלח אותה ככל הנראה אל המקום האחרון בבית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רביב לימונד שחקן נבחרת ישראל מול הולנד. פרנס נליסן, מערכת וואלה! NEWS
ישראל ממריאה לסופיה. לימונד/מערכת וואלה! NEWS, פרנס נליסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully