וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן לורנסו זכתה בגביע ליברטדורס לראשונה בתולדותיה

פנדל של אורטיגוסה קבע 0:1 על נסיונל מפרגוואי במשחק השני של הגמר, והגדולה החמישית של ארגנטינה עשתה היסטוריה

שחקני סן לורנסו חוגגים זכייה בגביע ליברטדורס. רויטרס
היסטוריה בשכונת בואדו/רויטרס

סן לורנסו, הקבוצה היחידה מבין חמש הגדולות המסורתיות של ארגנטינה (לצד ריבר פלייט, בוקה ג'וניורס, אינדפנדיינטה וראסינג קלוב) שמעולם לא זכתה בגביע ליברטדורס, עשתה זאת הבוקר (חמישי) לראשונה בתולדותיה. אחרי 1:1 מול נסיונל אסונסיון במשחק הראשון של הגמר בפרגוואי, סן לורנסו חזרה לנואבו גסומטרו הגועש והרועש, ולעיני הקהל הביתי ניצחה 0:1 מפנדל של נסטור אורטיגוסה (36) בדרך לחגיגה היסטורית.

למרות הפרידה משניים מכוכביה הגדולים - אנחל קוריאה הצעיר שנמכר לאתלטיקו מדריד ובבדיקות שלו התגלה מום בלב, ונאצ'ו פיאטי ששיחק במשחק הראשון ועבר למונטריאול מה-MLS - "אל סיקלון" ניצלו את הביתיות מול היריבה מפרגוואי ועשו את העבודה. אדגרדו באוסה, שמונה למאמן אחרי שחואן אנטוניו פיצי הוביל את המועדון לאליפות ה-15 ועזב לטובת ולנסיה, פתח הפעם עם מרטין קאוטרוצ'יו לצד מאורו מאטוס בהתקפה, והחלוץ האורגוואי השיג פנדל בדקה ה-36 כשניסיון שלו ברחבה נעצר ביד של רמון קורונל האורח. דווקא "אל גורדו" אורטיגוסה, ארגנטינאי שהתאזרח בפרגוואי ושיחק במדי הנבחרת שלה עד קופה אמריקה 2011, היה האיש שהכניע את איגנסיו דון מהנקודה הלבנה. הקשר האחורי דייק בפנדל ה-21 שלו מתוך 22 שבעט בקריירה, וציין שער בכורה במפעל.

נסטור אורטיגוסה שחקן סן לורנסו. רויטרס
הפנדל שניצח את המשחק. נסטור אורטיגוסה/רויטרס

נסיונל עברה העונה לראשונה את שלב הבתים במפעל והפתיעה כל הדרך עד הגמר, למרות שלא ניצחה בחוץ לאורך כל הקמפיין. גוסטבו מוריניגו בן ה-37, לשעבר קשר נבחרת פרגוואי, רשם הצלחה מרשימה כמאמן עם הקבוצה במדיה פרש, אך הסגל הצנוע שלו לא הצליח לקלקל את החגיגה של הקדושים משכונת בואדו. גם המחליף חוליו סנטה קרוס, שהציל את נסיונל עם שער שוויון בתוספת הזמן במשחק הראשון, לא יכול היה להושיע במקרה הזה. סן לורנסו, בעיקר הודות למשחק הגנה משובח בגמר חלש, היא הזוכה במהדורה ה-55 של הליברטדורס. הקפטן הוותיק לאנדרו רומניולי, בהופעת הפרידה המרגשת שלו לפני המעבר לבאהיה, התכבד בהנפה ההיסטורית. סן לורנסו היא אלופת דרום אמריקה החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חוליו בופאריני, סן לורנסו. רויטרס
אלופים. סן לורנסו חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully