וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבי מרטינס: "99 אחוז שקרעתי את הרצועות בברך"

הספרדי של באיירן מינכן צפוי להיעדר תקופה ממושכת: "זו הרגשה מחורבנת". גווארדיולה: "הבשורה הכי גרועה מהמשחק"

חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
איזה חוסר מזל. חאבי מרטינס/GettyImages

באיירן מינכן, הדאבליסטית הגרמנית פתחה את העונה עם הפסד 2:0 בחוץ לבורוסיה דורטמונד סגניתה וראתה את יריבתה לוקחת על חשבונה את התואר שנה שנייה ברציפות. אולם, פפ גווארדיולה והקבוצה שלו קיבלו את הבשורה הרעה באמת לאחר המשחק. חאבי מרטינס, קשרה האחורי/בלם הספרדי של הקבוצה, שנפצע בצורה חמורה בברכו ופונה על אלונקה, סובל ככל הנראה מקרע ברצועה וייעדר לתקופה ממושכת מאוד.

מרטינס פרסם סרטון קצר בדף הפייסבוק שלו ובו אמר: "הרגע דפקתי את הברך שלי. אני כרגע באוטובוס של הקבוצה. דיברתי עם הרופא של הקבוצה והוא אמר ש-99 אחוז שקרעתי את הרצועות בברך. זו הרגשה מחורבנת. אני לא אוהב לקלל, אבל במקרה הזה אני חייב להגיד את הדברים. אם באמת יש לי קרע, אעבור את הניתוח מחר ואתחיל לעבוד במטרה לחזור חזק יותר, עם יותר רצון ולהפוך לשחקן טוב יותר. אחזור".

כבר במחצית המשחק אמר המנהל הספורטיבי של באיירן, מתיאס זאמר: "הפציעה של חאבי נראית רעה מאוד". גווארדיולה הוסיף: "הפציעה של חאבי היא הבשורה הכי גרועה מהמשחק הזה. הוא היה בכושר טוב ומחר נדע בדיוק במה מדובר, אבל אני חושש שמדובר בפציעה ארוכת טווח".

פפ גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "אני רוצה לברך את יורגן קלופ והקבוצה שלו על הניצחון. ב-15 הדקות הראשונות שיחקנו טוב ואז נוצרו לנו כמה בעיות. במחצית השנייה לא היינו מספיק טובים. אנחנו צריכים עוד זמן. החדשות הרעות מבחינתי הן בעצם הפציעה של חאבי מרטינס, כי הוא היה בכושר טוב. רק ביום חמישי נוכל לדעת מה יש לו, אבל אני חושב שהוא ייעדר למשך זמן ארוך".

קפטן באיירן פיליפ לאהם: "הרבה מאיתנו השחקנים רק חזרו לאימונים ואנחנו זקוקים לזמן נוסף. זה נורמלי והגיוני. לכן לא היה לנו כל כך פשוט היום. דווקא בתחילת המשחק הייתה לנו הזדמנות טובה. אנחנו עכשיו רק באמצע ההכנות לעונה הבאה, וייקח זמן עד שכולנו נהיה ב-100%".

רוברט לבנדובסקי אמר: "זה היה המשחק הראשון שלנו וההכנה הייתה לא טובה. רצינו לנצח, אבל דורטמונד שיחקה טוב יותר. אנחנו צריכים עכשיו לחזור ולהתרכז כבר במשחק הבא בגביע ואני מאמין שלאט לאט ניכנס לכושר. אני מקווה שהפציעה של חאבי לא חמורה".

מאמן בורוסיה דורטמונד יורגן קלופ: "שיחקנו מצוין היום. כל הקבוצה נלחמה לאורך כל המשחק ועבדה קשה גם בהגנה, באיירן לא ייצרה מצבים רבים. היינו יריבה שלא נעים לשחק נגדה. שתי הקבוצות לא היו בשיאן או עם הסגל המלא שלהן וכולם עוד עייפים מעט".

הנריך מחיטריאן, שהצטיין וכבש את השער הראשון, אמר: "אני תמיד מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי ואני רוצה להמשיך כך. זה ניצחון חשוב מאוד בשבילי ובשביל הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully