וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "לצאת עם ניצחון היה הדבר הכי חשוב"

13.8.2014 / 22:30

רכז נבחרת ישראל היה מרוצה מהניצחון בהולנד: "שמח שעזרתי". אדלשטיין: "אין לנו עדיין את השטף לשחק מול סגנון כזה"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
יכול להיות מרוצה. אדלשטיין/איגוד הכדורסל

אחרי ההפסד המאכזב למונטנגרו במחזור הפתיחה של מוקדמות היורובאסקט, נבחרת ישראל שבה הערב (רביעי) למסלול עם ניצחון 57:66 בחוץ על הולנד החלשה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וישראל התקשתה לייצר בריחה עד לרבע האחרון, אז ההגנה החלה לעבוד. עשר הדקות האחרונות הסתיימו ב-4:8 לזכות הנבחרת של ארז אדלשטיין וזה הספיק. גיא פניני הוביל עם ארבע שלשות ו-16 נקודות בסך הכול, ליאור אליהו הוסיף 13.

המאמן ארז אדלשטיין אמר: "היה משחק קשה, כי ברגע שההולנדים איבדו שחקנים עם כישרון, הם הפכו לקבוצה יותר מאומנת ובלי אגו, קבוצה ששומרת חזק. יש להם עוזר מאמן אמריקאי. הם מורידים את התוצאה וככה עשו גם במשחקי האימון וגם נגד בולגריה. הם משחקים על ניקוד נמוך ועל פחות התקפות, אבל הצלחנו לקלוע עליהם 45 נקודות במחצית הראשונה. כל פעם שהצלחנו לברוח הם חזרו. ברבע השלישי קצת נלחצנו וברבע הרביעי עשינו הגנה נהדרת. הם עשו רק שני סלים. אין לנו עדיין את השטף לשחק נגד סגנון משחק כזה. אמרתי לפני המשחק שלא נוכל לקלוע את הסלים של מונטנגרו גם נגדם. ראינו את זה כבר במהלך הראשון, כשקיבלנו פצצה בחיתוך. אני שמח שהחבר'ה גילו אופי, שיחקנו בהרבה הרכבים לא שגרתיים, ליאור אליהו שיחק בעמדה מספר 5, בייחוד אחרי שאלישי כדיר נפצע ולא יכול היה לחזור לשחק. קיבלנו תרומה יפה מאפיק. צריכים לרדת לקרקע עכשיו, אנחנו נוסעים מחר לסופיה, וצריכים להיות שם עד יום ראשון וזה לא קל להחזיק אנשים עד יום ראשון. המשחק בסופיה הופך למשחק שאין ממנו דרך חזרה".

גל מקל שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול נבחרת הולנד. פרנס נליסן, מערכת וואלה! NEWS
יש ניצחון. מקל/מערכת וואלה! NEWS, פרנס נליסן

גל מקל סיכם: "ברור שהיה חשוב לנצח אחרי ההפסד למונטנגרו. לא קל לשחק פה. הם קבוצה הגנתית ומשאירים על סקור נמוך. לצאת מפה עם ניצחון זה הדבר הכי חשוב וככה יהיה גם נגד בולגריה. זה לא קל, שיחקנו מול נבחרת הגנתית מאוד ופיזית, שחקנים גדולים שמורידים את הקצב. הראנו אופי ושלטנו בכל המשחק, גם כשהם ניסו לעשות קאמבקים. זה הקצב שהולנד מכתיבים, הם קבוצת ריבאונד התקפה טובה, שמצופפת את הצבע. הם הצליחו להוריד את כמות הנקודות שלנו. קודם כל צריך לעבור את בולגריה, כל משחק בחוץ הוא קשה, אחרי זה נחשוב הלאה. כל שחקן בנבחרת יכול לתרום בכל יום נתון ויש לנו הרבה שחקנים התקפיים. היום כולנו היינו בקצב איטי. שמח שעזרתי לקבוצה וממשיכים הלאה. את המשחקים האלה צריך לקחת ושמח שעשינו את זה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully