וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה לניר ביטון בסלטיק

הקשר הישראלי כבש בפנדל ב-0:3 על סנט ג'ונסטון, 17 דקות לכיאל. דאבור וגראסהופרס הובסו, סלליך זכה בסופרקאפ הסלובני

שחקן סלטיק ניר ביטון מאוכזב. Denis Doyle, GettyImages
מזל טוב. ביטון/GettyImages, Denis Doyle

ניר ביטון פתח הערב (רביעי) בצורה מושלמת את העונה החדשה בסקוטלנד, כאשר כבש את שערו הראשון במדי האלופה המכהנת סלטיק, שניצחה 0:3 את סנט ג'ונסטון בחוץ.

המשחק נערך במסגרת המחזור השני, לאחר שהבויז לא שיחקו במחזור הפתיחה. בדקה ה-76 הכשיל דייויד מקאי המארח את דרק בוריגטר של סלטיק בתוך הרחבה וראה את הכרטיס האדום הישיר. ביטון קיבל את הזכות לבעוט את הפנדל ושלח בעיטה מדויקת, כדי לכבוש לראשונה כשחקן סלטיק. שלוש דקות לפני השער, גם בירם כיאל עלה למגרש במקומו של אנתוני סטוקס, שכבש את הראשון בדקה ה-55. קאלום מקגרגור כבש את השלישי בדקה ה-84.

המשחק הבא של סלטיק יהיה כבר בשבת, בבית מול דנדי יונייטד ובעוד שבוע בדיוק היא תפגוש את מאריבור בחוץ בפלייאוף ליגת האלופות, אליו העפילה לאחר פסילתה של לגיה ורשה.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
הפתיחה הגרועה נמשכת. דאבור/GettyImages

מונס דאבור השלים 90 דקות בהרכב גראסהופרס, שהמשיכה את פתיחת העונה הגרועה שלה והובסה 4:0 בידי יאנג בויז ברן. סגנית אלופת שוויץ נותרה עם שתי נקודות בלבד וללא ניצחון אחרי חמישה מחזורים.

* ביברס נאתכו, הרכש הטרי של צסק"א מוסקבה, לא נכלל בהרכב האלופה הרוסית, שניצחה 0:1 את טרק גרוזני בבית ושמרה על מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים. זוראן טושיץ' הסרבי הכריע עם שער כבר בדקה הרביעית.

* ארבעה ימים אחרי שניצחה את גוריצה בליגה, מאריבור גברה עליה גם בסופרקאפ הסלובני עם ניצחון משכנע 1:4. סינטאיהו סלליך פתח בהרכב ושיחק 73 דקות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully