וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורובאסקט: מונטנגרו ניצחה את בולגריה 64:70

13.8.2014 / 23:20

ניצחון שני לנבחרת של פביצ'ביץ' לאחר הארכה. רוסיה הסתבכה לאחר הפסד 65:63 לאיטליה, קאמבק מדהים לגרמניה באוסטריה

מאמן נבחרת מונטנגרו לוקה פאביצ'ביץ'. קובי אליהו
אוהבים את זה קשה. לוקה פאביצ'ביץ'/קובי אליהו

הדרך ליורובאסקט 2005 המשיכה הערב (רביעי) עם מחזור מספר 2 במוקדמות בשלל מוקדים ברחבי אירופה, כשהמשחק שעניין את נבחרת ישראל נערך בפודגוריצה שם ניצחה נבחרת מונטנגרו את נבחרת בולגריה 64:70 לאחר ההארכה. מונטנגרו מוליכה את בית ב' עם שני ניצחונות, ותארח את הולנד ביום ראשון, ואילו בולגריה ממוקמת במקום האחרון עם שני הפסדים, ותארח את ישראל ביום ראשון הקרוב בסופיה.

בולגריה פתחה את המשחק מצוין ועלתה ליתרון 11:20 אחרי רבע אחד, אלא שמונטנגרו הראתה אופי ועד המחצית צמצמה את הפיגור לנקודה בלבד. במחצית השנייה שתי הקבוצות לא הצליחו לברוח והגיעו במצב של שוויון לדקות הסיום. מרינוב קבע 60:60 כ-2 דקות לסיום, ומכאן שתי הנבחרות פשוט לא הצליחו לקלוע וגררו את המשחק להארכה. רמת המשחק לא התעלתה גם בהארכה, אלא שמונטנגרו יצאה מהבצורה לפני בולגריה, כשולדימיר דרגיצ'ביץ' קולע 6 נקודות חשובות בדרך לניצחון 64:70.

דרגיצ'ביץ' היה הקלע המוביל של מונטנגרו עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשניקולה איבנוביץ' הצעיר מוסיף 12 משלו ו-ולדימיר גולובוביץ' תורם 10 ו-7 ריבאונדים. טיילור רוצ'סטי היה חלש עם 4 נקודות בלבד. בבולגריה בלט אלכסנדר וזנקוב בן ה-19 עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים.

אלסנדרו ג'נטילה שחקן מילאנו. GettyImages
רשום על הקאמבק הגדול של האיטלקים. אלסנדרו ג'נטילה/GettyImages

במשחק המרכזי של הערב, שגם פתח את המשחקים, הפסידה גברה איטליה על רוסיה במוסקבה 63:65. בעקבות ההפסד מוצאת עצמה הנבחרת הרוסית במקום האחרון בבית עם מאזן של שני הפסדים וללא ניצחונות, והסתבכה מאוד בתמונת הסיכויים לעלייה לאליפות.

הנבחרת של יבגני פשוטין, שהפסידה ביום ראשון לשוויץ בחוץ, הייתה קרובה מאוד לניצחון כשהוליכה לאורך כל המשחק ולרבע השלישי ירדה ביתרון 43:51. היתרון הרוסי כבר עלה ל-10 נקודות לפני שאלסנדרו ג'נטילה הנפלא לקח פיקוד, קלע 10 נקודות ברבע האחרון והריץ את איטליה עד ליתרון 4 בשניות הסיום ובסופו של דבר גם לניצחון 63:65.

ג'נטילה הוליך את קלעי איטליה עם 20 נקודות, כשלואיג'י דאטומה מדטרויט ופייטרו אראדורי מוסיפים 11 כל אחד. טימופיי מוזגוב, שאכזב במשחק בפריבורג בתחילת השבוע, קלע הפעם 17 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, אך חוץ ממנו אף אחד משחקני נבחרת רוסיה לא קלע בספרות כפולות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ננו גינזבורג מאמן נימבורק. מגד גוזני
ניצחון ביתי קל. ננו גינזבורג/מגד גוזני

נבחרת צ'כיה של ננו גינזבורג רשמה ניצחון ראשון במשחקי המוקדמות כשגברה בקלות 53:89 על פורטוגל החלשה. הצ'כים הובילו ב-20 הפרש כבר במחצית ולא הביטו לאחור, כשתומאס סטורנסקי, שחקנה החדש של ברצלונה, בלט עם 18 נקודות. הצ'כים שמחו לשמוע שגיאורגיה, שגברה עליהם במשחק הראשון, הפסידה במפתיע להונגריה 74:73, כשהנבחרת ההונגרית מוליכה את הבית בתום שני מחזורים.

גרמניה הייתה קרובה להפסד שני ברציפות במוקדמות כשחמש וחצי דקות לסיום פיגרה 64:56 באוסטריה, אלא שאז החלו הגרמנים בריצת 0:21 ממש עד לסיום המשחק והשיגו ניצחון 64:77 ששיפר את מצבם בבית. מקס קלבר הצעיר צלף 20 ומייק זירבס הוסיף 17 לגרמנים בעוד אוסטריה נהנתה מיום נהדר של אניס מוראטי שהמטיר 27 נקודות. במשחק נוסף בבית הביסה פולין את לוקסמבורג בחוץ 61:113 ועלתה למקום הראשון.

בדיוק כמו רוסיה, גם בריטניה הסתבכה בצורה קשה בסיכויי העלייה שלה כשהפסידה בבית 67:80 לבוסניה, בבית בן 3 נבחרות. הבריטים, שהפסידו ביום ראשון לאיסלנד, יצטרכו לנצח את שני המשחקים שנותרו להם, כולל משחק בבוסניה, כדי לשמור על סיכוי ריאלי להעפיל. מירזה טלטוביץ' הוביל את קלעי בוסניה עם 25 נקודות.

תוצאות נוספות:

בלגיה - בלארוס 57:71
רומניה - שבדיה 72:77
לטביה - סלובקיה - 66:86
דנמרק - מקדוניה 81:75

עדכון ראשון: 19:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully