וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: דיין דילייגרו חתם לעונה אחת

13.8.2014 / 18:45

הסנטר היהודי (2.05, 26) ששיחק בשנים האחרונות בליגה האיטלקית, יחזק את הקבוצה של ברק פלג: "שחקן בעל ניסיון"

ברק פלג עוזר מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון (מימין) לצד ליאור ליובין. קובי אליהו
חיזוק משמעותי. ברק פלג, מימין/קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של הסנטר היהודי דיין דילייגרו לעונה הקרובה. דילייגרו, שניהל מגעים עם הקבוצה בשבוע האחרון, ישלים את הסגל הישראלי של ברק פלג, שיקווה בעונת הבכורה שלו על הקווים להוביל את הקבוצה בחזרה לצמרת ליגת העל. "חיפשנו ישראלי עם גוף חזק לעמדה והוא ייתן לנו את הפיתרון", אמר פלג בהודעה מטעם הקבוצה, "מדובר בשחקן בעל ניסיון ואנו נעשה הכל על מנת לעזור לו להשתלב בקבוצה ובמדינה".

דילייגרו (26, 2.05) היה מועמד בתחילת הקיץ להפועל ירושלים, אך האדומים החליטו לבסוף ללכת על יניב גרין. הסנטר היהודי, ששיחק במשחקי המכביה בנבחרת ארצות הברית, הוא בוגר מכללת ניו המשפייר משנת 2011, ובשל האזרחות האיטלקית שלו שיחק את כל עונותיו כמקצוען בליגה האיטלקית. בעונת 2011/12 רשם 9.1 נקודות ו-7.1 ריבאונדים באוסטוני מהליגה השנייה, בעונה לאחר מכן עבר לססארי מהליגה הראשונה ורשם 2.2 נקודות ו-1.7 ריבאונדים בליגה ו-3.2 נקודות ו-1.7 ריבאונדים ביורוקאפ ובעונה שעברה שיחק בטרייסטה מהליגה השנייה ורשם 12.2 נקודות ו-8.4 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של ברק פלג כולל מלבד דילייגרו את הגארדים נמרוד טישמן ועודד ברנדווין, את הפורוורדים חואקין שוכמן, איתי שגב ורפי מנקו, שישלים את הגעתו כשיחתום על חוזה חדש בהפועל ירושלים, ואת הזרים קינדל דייקס, ג'רמייה וילסון ואלכס יאנג.

כפי שפרסמנו שלשום, המנהל עמית גל עשוי לעזוב את תפקידו בימים הקרובים לאחר שנים רבות. בקבוצה ידעו לספר על חיכוכים בין גל לגורמים המשפיעים בקבוצה, ביניהם הבעלים חיים אוחיון שהביא אותו בחזרה לקבוצה בשנת 2004, וייתכן שאותם חיכוכים יובילו את הקבוצה לחפש אחר מנהל קבוצה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully