וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "מאמין בחלק הקדמי שלנו, השחקנים היו חכמים מאוד"

13.8.2014 / 7:38

מאמן בני סכנין מרוצה מטבילת האש, ואמר על תפקודו של חאמד גנאים כמגן שמאלי: "כשפניתי אליו, הוא הסכים ללא היסוס"

one

בבני סכנין היו מרוצים מאוד מהמשחק אתמול (שלישי) מול עירוני קרית שמונה (1:1), אך מנסים שלא להיכנס לאופוריה ומבהירים שהדרך להצלחה העונה עדיין ארוכה. עיקר שביעות הרצון הייתה נתונה ליכולת של שלושת הזרים החדשים, כשכעת הכוונה היא להחתים מגן שמאלי זר ולסגור לפחות לעת עתה את הסגל כששמו של המגן הקולומביאני אלביס מוסקרה נמצא חזק על הפרק בשלב הזה.

במקביל, חאמד גנאים זכה לשבחים רבים על יכולתו כמגן שמאלי, תפקיד בו לא שיחק בעבר. "חאמד גנאים היה טוב וזה נותן לנו אלטרנטיבה למגן שמאל", אמר המאמן גיא לוי. "הוא בחור מדהים וכשפניתי אליו, עוד לא גמרתי את המשפט והוא כבר היה מגן שמאלי. זו לא תופעה רגילה בכדורגל הישראלי. הוא נתן בשביל הקבוצה, אבל זה לא אומר שהוא לא ישחק כקשר כי הוא קשר מעולה". על היכולת של הקבוצה אמר המאמן: "אני מאמין בחלק הקדמי שלנו. אנחנו צריכים עוד לעבוד. את איסמעיל ריאן קיבלנו לפני כמה ימים, הוא משחק בקבוצה חדשה. נעבוד יחד כדי לעשות את החלק הקדמי טוב ככל האפשר, אבל כרגע אנחנו רוצים מגן שמאלי".

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה ובני סכנין נפרדו ב-1:1

עדן שמיר ואחמד עאבד יעברו MRI

גיא לוי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"אני מרוצה מהזרים, הם טובים וידענו את זה מראש". גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

לוי התייחס גם למשחק עצמו, ליכולת של הזרים ולהמשך הדרך, וציין: "שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות בארץ וזו הפעם הראשונה שהתמודדנו עם רמה כזו כי במשך כל ההכנה לא שיחקנו נגד קבוצה ברמה הזו. התמודדנו בשביל משחק ראשון בסדר גמור, אבל לא הייתי נסחף יותר מדי. זו הפעם הראשונה שהזרים שלנו חווים כדורגל ישראלי באמת ולשמחתי השחקנים המקומיים קיבלו אותם בצורה נהדרת ומשלבים אותם בצורה נהדרת. מבחינתנו המשחק הזה הוא קנה מידה מסוים שממנו נצטרך להתקדם כי בעיני זה עדיין לא מספיק והרמה לא מספיק טובה. יש דברים שצריך לשפר, להניע כדור יותר טוב ולעבוד על הסיומת מול השער. נצטרך לדעת להכריע משחקים יותר טוב בהתקפות מתפרצות. מבחינה טקטית השחקנים שלי היו חכמים מאוד. אני מרוצה מהזרים, הם טובים וידענו את זה מראש. כל העניין זה סבלנות כי הם באים למדינה חדשה ואסור לשפוט אותם לפי משחק אחד טוב יותר או טוב פחות. כל שלושה הזרים החדשים יכולים להתקדם איתנו".

כעת בסכנין יתמקדו בניסיונות לאשר את אצטדיון דוחא למשחקים בליגה כשההערכה במועדון היא שבסופו של דבר המגרש יאושר וסכנין תארח את משחקיה הביתיים באצטדיון הביתי. לוי התייחס גם לסוגייה הזו, ואמר: "זה קריטי מאוד עבורנו לשחק בדוחא, איך אפשר לא לשחק במגרש הביתי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully