וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עדן שמיר ייעדר כחודשיים

13.8.2014 / 13:22

הקשר שסובב את הקרסול מול סכנין סובל משבר. גם אחמד עאבד יעבור MRI. במועדון עלתה האפשרות שסוויסה יחזור

one

קשרה הצעיר של עירוני קרית שמונה, עדן שמיר, עבר היום (רביעי) צילום ברגלו לאחר שסובב את הקרסול במשחק אתמול מול בני סכנין בגביע הטוטו (1:1). מתוצאות הבדיקה התברר ששמיר סובל משבר בקרסול, וההערכה היא שהוא ייאלץ להיעדר כחודשיים מהמגרשים.

גם אחמד עאבד חש שסובב את הקרסול במשחק ובילה את הדקות האחרונות על הספסל כשהוא סובל מכאבים. בקרית שמונה מאמינים שמצבו של עאבד לא יגרום לו להיעדר תקופה ארוכה, אך גם במקרה הזה רק לאחר הצילום ניתן יהיה לקבוע רשמית את מהות הפציעה.

בקרב השחקנים הפציעות הפכו כבר לשיחת היום ונראה שהעומק של קרית שמונה מהווה בעיה בעיניהם. "כבר בעונה שעברה למדנו שאין לנו מזל עם הפציעות", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו צריכים עוד עומק כדי שלא נגיע שוב למצב שבסוף העונה או אפילו באמצע שלה נגיע למשחקים כמעט ללא סגל".

צפו: עירוני קרית שמונה ובני סכנין נפרדו ב-1:1

שחקן עירוני קרית שמונה, אחמד עאבד. קובי אליהו
חש שסובב את הקרסול. אחמד עאבד/קובי אליהו

בהקשר הזה, לאחרונה עלתה במועדון האפשרות שתומר סוויסה, שלא נמצא בתוכניות של הפועל באר שבע, יחזור למועדון. כזכור, סוויסה עזב את קרית שמונה בטונים צורמים במיוחד ולאחר סכסוך שאף הגיע לעימות בין בני משפחתו של החלוץ עם המאמן דאז רן בן שמעון והבעלים איזי שרצקי, אך כעת מקווים שהשנים שחלפו יביאו לכך שהתנצלות של סוויסה תוכל להחזיר אותו לקבוצה. בשלב הזה לא ברור אם שרצקי אכן יסכים למהלך שכזה. אם הבעלים יחליט למחול לחלוץ ויחליט שהסגל דורש חיזוק, בקבוצה יפתחו במגעים עם הפועל באר שבע על האפשרות הזו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יתנצל? תומר סוויסה/ברני ארדוב

בצד המקצועי, בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת במשחק, אך גם שם יודעים שמדובר רק במשחק הראשון של גביע הטוטו ומשוכנעים שההמשך יהיה טוב יותר. "לא הייתה רמה גבוהה", אמר המאמן, ברק בכר, בסיום המשחק. "עשינו הרבה שינויים. יש לנו סגל שאנחנו צריכים להשתמש בו כך ששילבנו צעירים וניסינו דברים. גם לא להפסיד במשחק כזה זה משהו חשוב, אבל ברור לנו שלהמשך הדרך זה לא יספיק".

על ההמשך אמר בכר: "כבר בשבת נגד מכבי חיפה נעלה בהרכב הכי חזק שלנו כי זה משחק הכנה חשוב מאוד לפני הליגה ואני מאמין שזה ייראה אחרת. זה טבעי שתהיה ירידת מתח אחרי המשחק מול דינמו. אולי זה יישמע כמו תירוצים, אבל כשאתה עושה הרבה שינויים, אתה לא יכול להיראות הכי טוב. יש לנו ביקורת עצמית ואנחנו יודעים שלא היה לנו משחק טוב, אבל תיקו היה משקף והנקודה חשובה להמשך הדרך בגביע הטוטו כי גם במפעל הזה אנחנו רוצים ללכת הכי רחוק שאפשר".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"יש לנו ביקורת עצמית ואנחנו יודעים שלא היה לנו משחק טוב, אבל תיקו היה משקף והנקודה חשובה להמשך הדרך בגביע הטוטו כי גם במפעל הזה אנחנו רוצים ללכת הכי רחוק שאפשר". ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully