וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: צונגה הודח בסיבוב הראשון, נולה התקשה

יומיים אחרי שזכה בטורונטו, הובס הצרפתי 6:1, 6:4 על ידי יוז'ני. הסרבי פגש את סימון וניצח 3:6, 6:4, 4:6 בדרך לסיבוב השלישי

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. AP
הדחה מוקדמת. צונגה/AP

יומיים בלבד חלפו מאז זכה ג'ו ווילפריד צונגה בטורניר טורונטו, במהלכו הצליח לנצח את נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, גריגור דימיטרוב ורוג'ר פדרר בזה אחר זה. יומיים חלפו ואיזה הבדל. המדורג 10 בעולם הודח הערב (שלישי) מטורניר המאסטרס 1,000 בסינסינטי כבר בסיבוב הראשון לאחר שהובס 6:1, 6:4 על ידי מיכאיל יוז'ני הרוסי (25 בעולם) בתום שעה ושמונה דקות בלבד.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
עלה ל-1:8 מול סימון. דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ' שסיים את השבוע שעבר באכזבה גדולה מנסה לסלול את דרכו לעבר הגמר, ובסיבוב השני גבר הסרבי המדורג ראשון בעולם 3:6, 6:4, 4:6 על ז'יל סימון. נולה שעבד קשה בשבוע שעבר כדי להדיח את גאל מונפיס, אבל בהמשך נכנע כאמור לצונגה בטורונטו, סבל משבירה מוקדמת במשחק מול הטניסאי הצרפתי השלישי ברציפות שהוא פוגש, אבל מהר מאוד הוא נכנס למומנטום וזכה במערכה הראשונה תוך 29 דקות. במערכה השנייה הוא שבר ל-1:2, אבל סימון החזיר בשבירה משלו בדרך ל-4:4, ומשם דרכו של הצרפתי ל-4:6 הייתה נוחה יותר. במערכה המכרעת סימון אמנם הציל שש נקודות שבירה, אבל נשבר בעצמו לאחר מכן ופיגר 4:3. נולה הציל נקודת שבירה משלו במשחקון השמיני ואחרי הפסקת גשם הוא השלים את המשימה והעלה את מאזנו ל-1:8 במפגשים מול הצרפתי.

סטניסלס ואוורינקה שמדורג רביעי בעולם ניסה להימנע מטעויות מיותרות מול בנג'מין בקר הגרמני (57 בעולם) ואחרי שעה ו-23 דקות הוא הכניע אותו 3:6, 6:7 כדי לשחזר את הניצחון בשנאיי שהושלם מוקדם יותר השנה.

טניסאי אחר שעבר שבוע מצוין בטורונטו היה פליסיאנו לופס (16), שהגיע עד לחצי הגמר, בו הפסיד לפדרר. גם הוא סיים את דרכו בטורניר סינסינטי מהר מאוד. כבר אחרי שעה ושבע דקות, למען הדיוק. פלי הפסיד 6:3, 6:4 למארין צ'יליץ' (19) כבר בסיבוב הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוסי ספארובה טניסאית צ'כית. AP
ניצחון גדול. ספארובה/AP

גם אצל הנשים טניסאית שהצליחה בענק במונטריאול כשלה הערב. ונוס וויליאמס (20), שהגיעה לגמר בקנדה, הודחה בסיבוב הראשון על ידי לוסי ספארובה (17), הצ'כית הנהדרת. ספארובה ניצחה 7:6 (2), 3:6, 4:6 את האמריקאית בת ה-34 בתום מאבק גדול של שעתיים ו-29 דקות.

מריה שראפובה גמגמה מעט במפגש שלה מול מדיסון קייס האמריקאית (28 בעולם) כשאחרי 1:6 היא הפסידה 6:3 ובמערכה השלישית היא כבר הספיקה להשלים ל-3:6 תוך כמעט שעתיים. דרכה של סימונה האלפ הייתה הרבה יותר נוחה בדרך לסיבוב השלישי בזכות 4:6, 2:6 על קירטסן פליפקנס הבלגית המוכשרת.

קטיה מקארובה (18), שהפסידה לאגניישקה רדוואנסקה בחצי הגמר במונטריאול, הביסה בקלות 2:6, 2:6 את דניאלה האנטוחובה (35). קרוליין ווזניאקי הסתדרה עם שוואי פנג וגברה עליה 2:6, 3:6. אנדראה פטקוביץ' לעומת זאת הודחה עם 6:3, 6:3 על ידי סלואן סטיבנס המקומית. שרה אראני (14 בטורניר) שהתה על המגרש כמעט שלוש שעות שבסיומן היא חגגה ניצחון על ינינה וויקמאייר 5:7, 6:3, 6:7. סאבין ליזיקי גברה על רוברטה וינצ'י 3:6, 6:2, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully