וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "לאוהדים מגיע שהעונה נחזור לעשות משהו חשוב"

הארגנטינאי דרוך לקראת פתיחת העונה: "עוד רגע מתחילים. השבוע אין משחקי הכנה, אז כל אימון חשוב כדי לעבוד על טקטיקה"

ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
דרוך לקראת העונה. מסי/GettyImages

אחרי העונה הלא פשוטה שעברה עליה, ברצלונה מתכוננת ליציאה לדרך החדשה. הקטאלנים קנו שישה שחקנים חדשים, האחרון שבהם הוא הבלם הבלגי תומאס ורמאלן וכמובן, איבדו את קרלס פויול שפרש ואת ויקטור ואלדס שעזב, אלא שעם כל הכבוד לכל השמות הללו, הכול, כרגיל בשנים האחרונות, יתחיל וייגמר מבחינת בארסה בכושר של ליאונל מסי.

הארגנטינאי, שהגיע עם הנבחרת שלו עד לגמר המונדיאל בדיוק לפני חודש, יודע שהוא חייב לתת יותר העונה. בדף הפייסבוק שלו הוא כתב היום (שלישי): "לאוהדים שלנו מגיע שהעונה נחזור לעשות משהו חשוב. אנחנו צריכים להתכונן כמה שיותר טוב לקראת העונה שעוד רגע יוצאת לדרך. בשבוע הקרוב כל אימון יהיה חשוב, כי אין לנו משחקי הכנה ונצטרך לנצל את הזמן כדי לעבוד על הטקטיקה שלנו".

אם בעונה שעברה הקיץ של מסי היה עמוס במשחקים בארצות הברית ובשערוריות שלוו לאותם משחקים, הפעם אחרי המונדיאל הוא פרש היישר לחופשה משפחתית והגיע למשחק ראווה אחד בלבד, בפורטו לכבוד דקו. על פי דיווחים מאימוני ברצלונה, הפרעוש מגיע לעונה הנוכחית בכושר מצוין וכשהוא כשיר לחלוטין.

עד כה, במשחקי ההכנה שלה, ברצלונה ניצחה 0:1 את רקראטיבו, סיימה ב-1:1 מול ניס, הפסידה 1:0 לנאפולי והביסה 0:6 את הלסינקי. ביום שני הבא מצפה לה משחק הכנה אחרון מול לאון ולאחר מכן, היא תיפתח את הליגה עם משחק ביתי מול אלצ'ה ב-24 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully