וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: מכבי חיפה תפגוש ארבע יריבות NBA בקיץ

12.8.2014 / 18:01

סגנית האלופה תתמודד מול וושינגטון, פורטלנד, סקרמנטו וטורונטו. בעלי המועדון ג'ף רוזן: "אנחנו מתרגשים מאוד"

גארד מכבי חיפה דגן יבזורי. יוסי ציפקיס
קיץ ארוך בארצות הברית. יבזורי/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) כי תשתתף בארבעה משחקי ראווה מול קבוצות NBA בקיץ הקרוב. מכבי חיפה תתמודד מול הוושינגטון וויזרדס ב-15 באוקטובר ב-19:00 (חמישי, 16 באוקטובר ב-2:00 שעון ישראל), מול פורטלנד טרייל בלייזרס ב-17 באוקטובר ב-19:00 (שבת, 18 באוקטובר ב-5:00 שעון ישראל), מול סקרמנטו קינגס ב-18 באוקטובר ב-19:00 (ראשון, 19 באוקטובר ב-5:00 שעון ישראל) ומול טורונטו רפטורס ב-22 באוקטובר בשעה 19:00 (חמישי, 23 באוקטובר ב-2:00 שעון ישראל).

מסע זה יהיה המסע הרביעי של הקבוצה ל-NBA בחמש השנים האחרונות. בשלושת המסעות הקודמים מכבי חיפה התמודדה מול שש קבוצות NBA (ניו ג'רזי נטס, גולדן סטייט ווריירס, מינסוטה טימברוולבס, פיניקס סאנס, דטרויט פיסטונס וממפיס גריזליס). בסיכום כל ארבעת המסעות מכבי חיפה תשלים רשימה של 10 קבוצות NBA איתן היא התמודדה.

פרוייקט "סלים של תקווה לילדים", יוזמה משותפת של קבוצת הכדורסל מכבי חיפה והתאחדות הקהילות היהודיות, מטרוווסט, בניו ג'רזי אירח במסגרתו כ-20,000 ילדים ובני נוער במצוקה במשחקי הבית. הקבוצה תקיים פעילויות לקהילה בכל עיר בה תבקר במהלך המסע בצפון אמריקה.

"מכבי חיפה גאה להמשיך את מסורת המשחקים מול קבוצות NBA, כאשר בסיס האוהדים של הקבוצה בצפון אמריקה הוא מהגדולים בקרב קבוצות בינלאומיות" אמר בעלי המועדון ג'ף רוזן. "אנחנו נרגשים לפגוש את הוושינגטון וויזרדס, את פורטלנד טרייל בלייזרס, את סקרמנטו קינגס ואת הטורונטו רפטורס".

חיפה פתחה שלשום את מכירת המנויים שלה לבעלי מנויים מהעונה שעברה והן לקהל הרחב. בעלי מנויים מעונת 13/14 זכאים למחיר מוזל ולשמירה או לשדרוג המושב דרך משרדי המועדון, כאשר מועדון הכדורסל והכדורגל יצאו במבצע של מנוי משולב בעלות של 1,050 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully