וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: ישראל לא תארח את ארגנטינה בדייויס

אחרי שישראל קבלה על ההחלטה, ה-ITF דן בשנית באירוח המפגש והותיר אותה על כנה. גליקשטיין: "אכזבה עצומה"

דודי סלע, טניסאי ישראלי. GettyImages
הנבחרת תיאלץ לנדוד. דודי סלע/GettyImages

עכשיו זה סופי: מפגש הדייויס בין נבחרת ישראל לארגנטינה, המתוכנן להתקיים בחודש הבא, לא ייערך בישראל. בעקבות ערעורו של איגוד הטניס על ההחלטה להעתיק את המשחק מישראל בגלל המצב הבטחוני, ה-ITF דן בשנית בנושא אך החליט להותיר את ההחלטה על כנה. ישראל, אם כן, תצטרך למצוא מקום חלופי בו תקיים את המפגש, שיקבע מי תעלה לבית העליון.

"זו אכזבה עצומה", אמר מנכ"ל איגוד הטניס שלמה גליקשטיין. "ביקשנו לדחות את החלטה בעוד עשרה ימים על מנת לתת לנו בכל זאת סיכוי לארח את המפגש, הם בחרו לא להסכים ולא נותר לנו אלא להתאכזב ולהצטער על החלטה זו".

במהלך הערעור נטען על ידי האיגוד כי המפגש בין אוקראינה לבלגיה אושר לקיום בקייב וזאת למרות התסיסה האזרחית והמלחמה המתמשכת במזרח המדינה. "יותר ממאה אזרחים נהרגו בקייב בחודש פברואר ואלפים במדינה כולה", נכתב בערעור, "אין באוקראינה הפסקת אש ותעופה אזרחית לא טסה מעל האזור מאז שהמטוס המלזי הופל. לפי דו"ח של נאט"ו, 20 אלף חיילים רוסים מוכנים לפלישה לאוקראינה בכל רגע ולמרות כל העובדות הללו ה-ITF אישר את משחק הבית של אוקראינה בקייב בהתבסס על כך כי מאמין שהסביבה מאובטחת מספיק לשתי הנבחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully