וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינכן 1860 בודקת אפשרות לצרף את משה אוחיון

12.8.2014 / 15:00

המנהל הספורטיבי של הקבוצה מהליגה הגרמנית התלהב מביצועיו של הקשר. המכשול: הבעלים הירדני צריך לתת את הסכמתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לגרמניה? משה אוחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מינכן 1860 בודקת אפשרות לצרף את משה אוחיון, אבל נתקלה במכשול פוליטי. נציגו של השחקן, דן ברנט, נפגש היום (שלישי) במינכן עם המנהל הספורטבי גרהארד פושנר והציג בפניו דיסקים עם ביצועי השחקן. פושנר התלהב לצרף את אוחיון, ששיחק בעבר בשוויץ, פולין וקפריסין, אבל הציג את המכשול. העסקה תלויה באישורה של אחד מבעלי המועדון, הירדני חסן עבדולה איסמעיק. האחרון השקיע לפני שלוש שנים 18 מיליון יורו והציל את המועדון מקריסה. לפיכך, פושנר הבהיר לברנט שעסקת תירוף שחקן ישראלי מותנה באישור של הפטרון. ברנט השיב שבין ירדן לישראל שוררים יחסי שלום ולכן אינו צופה בעיה.

אוחיון, 31, סיים את חוזהו באנורתוזיס הקפריסאית במדיה שיחק בשנתיים האחרונות ולאחרונה החל להתאמן בהפועל ירושלים כדי לשמור על כושר. הקריירה האירופית שלו כללה גם גיחות בווינטרטור ולוצרן משוויץ ולגיה ורשה הפולנית, בעוד בישראל הופיע במדי מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים ורשם 12 הופעות בנבחרת הבוגרת.

מינכן 1860 סיימה בעונה שעברה במקום השביעי בליגת המשנה ואת העונה הנוכחית החלה עם שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה. את הקבוצה מאמן ההולנדי ריקרדו מוניז ובסגל שלה זרים מהונגריה, פולין, דרום אפריקה, ברזיל, קרואטיה, אורוגוואי וארצות הברית. אם אוחיון יגיע בסופו של דבר למינכן 1860, הוא יהיה הישראלי השני בבונדסליגה השנייה אחרי אלמוג כהן, קשרה של אינגולשטאט.

משה אוחיון מתאמן בהפועל ירושלים: "אין לי הצעות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully