וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים תשלם לחיפה כ-150 אלף דולר על דונטה סמית'

12.8.2014 / 12:02

תקנון מנהלת הליגה יחייב את האדומים לשלם לקבוצה של ג'ף רוזן דמי השבחה. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר שני זרים גבוהים

דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה חוגג. קובי אליהו
חיפה תקבל דמי השבחה. סמית'/קובי אליהו

הסגל של הפועל ירושלים עדיין רחוק מלהיות שלם, כשהצוות המקצועי ממשיך לחפש אחר שני שחקנים בעמדות הפנים. המאמן דני פרנקו והמנכ"ל גיא הראל חזרו לפני שבועיים מליגת הקיץ אחרי שחזו במספר רב של שחקנים, אך בקבוצה עדיין לא ביצעו את ההחתמות שיצטרפו לשחקנים שכבר הגיעו הקיץ.

אחד השחקנים שהגיע הוא דונטה סמית' שזכה לשדרוג משמעותי בשכרו לעומת תקופתו במכבי חיפה. בשל החתמת סמית', שחתם על חוזה לשנתיים ושנה נוספת כאופציה של הקבוצה, תצטרך ירושלים לשלם לחיפה דמי השבחה משמעותיים בגין תקנון מנהלת הליגה. לפי סעיף בתקנון, שהוכנס לפני מספר שנים, קבוצה שתיקח שחקן זר מקבוצה אחרת, ותשדרג את שכרו, תאלץ לשלם לאותה קבוצה 20 אחוזים מההפרש בשכר ברוטו. על פי הסכומים שפורסמו לגבי סמית', מסתמן כי ירושלים תשלם כ-150 אלף דולר על השחקן. אגב, בקבוצה סיפרו כי כשסמית' חתם נלקחה בחשבון אופציית דמי ההשבחה.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
הסגל רחוק מלהיסגר. פרנקו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים מסרה בתגובה: "מועדון הכדורסל הפועל ירושלים לא מגיב על עניינים תקציביים ובוודאי לא על כאלו שקשורים בחוזי שחקנים. עם זאת, גם במקרה הזה כמו בכל המקרים בעבר וכפי שהפועל ירושלים נוהגת תמיד, נפעל על פי חוק ותקנות הליגה, אנחנו רק יכולים לקוות שקבוצות אחרות ינהגו באותו אופן".

הסגל של דני פרנקו לקראת העונה הקרובה כולל נכון לעכשיו את הישראלים בר טימור, יניב גרין, יותם הלפרין, ליאור אליהו, אדם אריאל, תום מעיין ורפי מנקו, שצפוי להיות מושאל לגלבוע/גליל אחרי שיחתום על חוזה חדש בקבוצה, ואת הזרים ברייסי רייט, דרווין קיצ'ן ודונטה סמית'. הקבוצה תפגוש ב-24 בספטמבר את נימבורק הצ'כית במוקדמות היורוליג בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully