וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "הרעיון להביא את פיני היה של גיא גודס"

יו"ר מכבי תל אביב בתכנית הספורט של 103FM: "פיני לא בא לגנוב תהילה או הילה מגיא. זה יכול להיות צוות מנצח"

פיני גרשון עם שמעון מזרחי. ברני ארדוב
שוב יחד. פיני גרשון עם שמעון מזרחי/ברני ארדוב

החזרה המפתיעה של פיני גרשון למכבי תל אביב, כעוזר המאמן החדש של גיא גודס, הרעישה את הכדורסל הישראלי במהלך היום (שני). יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי עלה לשידור בתכנית הספורט של 103 FM והתייחס לסיפור כאל עובדה מוגמרת.

"אם הדברים יסגרו כמו שאנחנו חושבים, פיני יהיה העוזר של גיא גודס", הבהיר מזרחי. "גיא יהיה מספר 1, פיני מספר 2 ואלון שטיין מספר 3. גיא גודס היה מספיק שנים עם דיוויד בלאט והם עבדו בצוותא. הוא היה שחקן ומכיר את רוח המועדון, ואחרי שנים כעוזר מאמן היה טבעי שהוא יהיה המאמן. גיא ופיני נפגשו וצפו ביחד בכמה אימוני נבחרת ביניהם. לגיא עלה רעיון, אנחנו שמענו ודיברנו עם פיני. התרשמנו מהרצון שלו לבוא ולהצטרף לצוות כעוזר של גיא. הרעיון הזה היה של גיא. גיא המאמן, בגיא אנחנו בוטחים, הוא זה שיכתיב את סדרי העבודה לפיני ולא אחרת. פיני כבר בקיץ, כשהייתה לו הצעה מיוון, הודיע שהוא לא מעוניין להיות מאמן ראשי".

פיני גרשון חוזר למכבי תל אביב כעוזר מאמן

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב לצד מחליפו גיא גודס. ברני ארדוב
לטענת מזרחי, הוא נפגש עם גרשון באימוני הנבחרת ויזם את המהלך. גיא גודס/ברני ארדוב

מזרחי המשיך: "הערך הגדול של פיני גרשון הוא ראיית המשחק, לא הכול זה ניהול המשחק. לפעמים לחישה אחת של עוזר מאמן יכולה לשנות את המשחק. בזה פיני מצטיין ואי אפשר לקחת ממנו מה שיש לו. הוא לא בא כדי לקחת תהילה או הילה מגיא. לפיני יש את כל התארים האפשריים בכדורסל האירופי, ואם בא בנאדם ואומר 'אני רוצה להיות עוזר מאמן במכבי ולתת מהידע ומהניסיון', אז למה לא לנצל את זה? אם לא ננסה, לא נדע. יכול להיות שזה יהיה צוות מנצח ויכול להיות שלא. אני נותן לזה סיכוי גדול להצליח".

באשר לדעתו של גרשון על הסגל, אמר מזרחי: "פיני יצא מכאן לפני חמש דקות. תשאלו אותו מה הוא חושב על ההרכב של הקבוצה שלנו. הוא יגיד שמרקיז היינס אתלט לא פחות טוב מריקי היקמן. יש לנו קבוצה בהחלט מאוזנת וטובה. דעתו לא נשמעה בבניית הסגל כי הוא לא היה בתמונה, אבל הוא יגיד שהסגל שעשינו הוא בהחלט מצוין. פיני לא בא לחרוש מזימות נגד גיא. הוא בא לעזור, הוא את שלו כבר עשה. הוא אמר שיעזוב אם גיא יילך. לגיא יש חוזה לשנתיים ופיני יקבל חוזה לעונה אחת".

מזרחי התייחס גם למעמדו של ניקולה וויצ'יץ': "אין פה פגיעה בניקולה, אף אחד לא בא לדרוך על הבהונות של מישהו אחר. ניקולה הוא מנהל הקבוצה וימשיך לאמן את הגבוהים, ופיני יאמן גבוהים, גארדים וכל מה שגיא יבקש. כל חברי ההנהלה נתנו את ברכתם למהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully