וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "לא הייתי במיטבי בתקופה האחרונה"

שוער ריאל מדריד התוודה לפני הסופרקאפ מול סביליה (ג', 21:45, ספ'5 ו-HD). אנצ'לוטי הודיע: "קרוס וחאמס בהרכב"

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מוכנים? חאמס רודריגס/GettyImages

הליגה הספרדית תיפתח בעוד 12 יום, אך חובבי הז'אנר יקבלו כבר מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) טעימה ראשונה, בסופרקאפ האירופי שיפגיש בין ריאל מדריד וסביליה. אצטדיון קרדיף יארח את הזוכות בליגת האלופות והליגה האירופית למשחק המסורתי ובעיקר יערוך קבלת פנים מלכותית לגארת' בייל, שחוזר לעיר הולדתו בווילס להופעה אחת ויחידה.

אולם בזמן שרוב תשומת הלב המקומית תופנה לעבר בייל, הבלאנקוס שחוזרים לסופר קאפ אחרי 12 שנה מצפים בעיקר לחזות לראשונה בחאמס רודריגס וטוני קרוס, שיקבלו דקות ראשונות. שני שחקני הרכש הנוצצים יפתחו בהרכב של קרלו אנצ'לוטי, בעוד השוער החדש קיילור נבאס נמצא בסגל 22 השחקנים אך יראה מהספסל את איקר קסיאס.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד (משמאל) עם טוני קרוס. GettyImages
יככב בבית? גארת' בייל באימון לצד טוני קרוס/GettyImages

השוער הוותיק סירב להגדיר את התקופה הנוכחית כגרועה ביותר בקריירה שלו, אך הודה: "אולי לא עמדתי בציפיות כפי שהורגלו ממני, אבל זה קורה. לא הייתי במיטבי במשחקים האחרונים עם ריאל והנבחרת, אבל היו לי כבר רגעים קשים בקריירה ותמיד יצאתי מהם בצורה טובה. הכול זמני. אין לי תלונות לריאל, תמיד נהגו בי בכבוד. גם העונה אלחם כדי להרוויח את המקום שלי בהרכב. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים ומחר תהיה לנו הזדמנות להעלות את המוראל עם תואר ראשון".

אנצ'לוטי אישר במסיבת העיתונאים: "חאמס וקרוס יפתחו בהרכב. חאמס שחקן טוב מאוד עם איכותית נהדרות ונמצא בכושר פיזי מצוין. אני מאוד מרוצה מההחתמה שלו. באשר לקרוס, הוא יעזור לנו מאוד כי יש לו הרבה יכולות טקטיות ביחס לעמדה שלו במגרש. כריסטיאנו רונאלדו עושה הכול כדי להיות בשיאו וכבר לא סובל מבעיות. בייל יהיה העונה שחקן עוד יותר טוב, למרות שעשה שנה מושלמת".

כ-8,000 ספרדים, רובם המכריע אוהדי ריאל מדריד, עשו את הדרך לקרדיף. היתר ימלאו את האצטדיון ויעשו כבוד לאליל המקומי בייל. רונאלדו עשוי להיעדר עקב פציעה שהוא סוחב אך קארים בנזמה, שלא שותף ולו לדקה אחת במהלך תקופת ההכנה, ישחק וינסה להוריד קצת חלודה לפני מחזור הפתיחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד עם איקר קסיאס (משמאל). GettyImages
בינתיים ממשיכים יחד. קרלו אנצ'לוטי עם איקר קסיאס/GettyImages

מן העבר השני, הרוחיבלאנקוס רוצים להניף שוב את התואר בו זכו ב-2006. אונאי אמרי איבד בקיץ את איבן ראקיטיץ' שעזב לברצלונה, אך קיבל בהשאלה שחקן אחר מהאימפריה הקטלאנית, דניס סוארס הצעיר. יאגו אספס, שהצטרף במהלך הקיץ מליברפול ונחשב לשחקן הרכש הבולט של סביליה בחלון ההעברות הנוכחי, צפוי לפתוח.

אמרי נשאל על שחקני הרכש של ריאל, אך התמקד בעיקר בבייל: "קרוס וחאמס לא שיחקו עדיין בריאל, אז אני לא יודע אם הם מהווים יתרון או חיסרון. בייל, לעומת זאת, היה לנו כבר את ביש המזל להיתקל בו. זה היה ב-3:7 בעונה שעברה שאולי היה נחמד מאוד עבור הצופים, אבל נורא ואיום מבחינתנו. נצטרך להיזהר בהגנה ולעבוד יחד כדי לעצור את המתפרצות הקטלניות שלהם".

אונאי אמרי מאמן סביליה עם שחקניו. רויטרס
רוצה לשחזר את ההישג מ-2006. אונאי אמרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully