וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "נצטרך לעשות התאמות"

11.8.2014 / 17:03

נבחרת ישראל המריאה להולנד לקראת המשחק ברביעי, עוזר המאמן יודע שמשחק ההגנה מצריך שיפור. ג'ייק כהן הצטרף לסגל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל המריאה היום (שני) בצהריים לאמסטרדם לקראת המשחק נגד נבחרת הולנד ביום רביעי הקרוב (20:30, שידור ישיר בערוץ 1). הנבחרת תעשה את דרכה מאמסטרדם לכרונינגן, העיר הצפונית בה ייערך המשחק, בנסיעה בת שלוש שעות באוטובוס כשאת האימון הראשון במדינה תערוך רק מחר.

כל הסיבות להפסד של נבחרת ישראל במונטנגרו

פורוורד מכבי תל אביב ג'ייק כהן. קובי אליהו
הצטרף לטיסה. ג'ייק כהן/קובי אליהו

ישראל ערכה היום אימון שחרור בראשון לציון, ממנו נסעה לשדה התעופה, כשלפניו החליט המאמן ארז אדלשטיין לצרף את המתאזרח ג'ייק כהן לסגל כשחקן ה-14. שחקנה של מכבי תל אביב יוכל להתלבש למשחק, אך ורק אם יוחלט לא להלביש את דיאור פישר. בנבחרת הופתעו מהעייפות שהפגין פישר מתחילת המשחק, כשבמהלך הרבע השלישי ביקש להתחלף בירידה להגנה.

"יש הרבה אספקטים במשחק הכדורסל וההגנה זה אחד מהם", התייחס עוזר המאמן ליאור ליובין ליכולת ההגנתית הלא משכנעת בהפסד אמש למונטנגרו 100:97, "זה מרכיב חשוב במשחק, אנחנו עובדים על ההגנה ובמקביל גם על דברים אחרים. לפני המשחק מול מונטנגרו טיפלנו בפיק אנד רול בעיקר של רוצ'סטי. ניסינו למצוא פתרונות, חלק עבדו בסדר, חלק ממש לא טוב. נצטרך לעשות התאמות. בהכנה היו משחקים שספגנו הרבה נקודות והיו משחקים שספגנו פחות, אנחנו לא בוחנים את ההגנה בפני עצמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully