וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הבלגים יתגמשו, נוכל למצוא חלופה לקפריסין"

11.8.2014 / 12:54

מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר ייפגש עם מקבילו הבלגי, ויציע לו החלפת ביתיות, או דחייה לתאריך בו ישראל תוכל לארח בארץ

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר יפגש מחר בצהריים (שלישי) בקרדיף עם מנכ"ל ההתאחדות הבלגית סטיבן מרטין במטרה למצוא פתרון לבעיית אירוח משחק הנבחרת מול בלגיה ב-9 בספטמבר. בפגישה יהיו נוכחים גם נציגי אגף התחרויות באופ"א ויתכן שיצטרף גם אבי לוזון מתוקף תפקידו כחבר הוועד הפועל של אופ"א. קמר ולוזון יציעו מספר אופציות לפתרון הבעיה, ובתוכן החלפת ביתיות עם הבלגים או דחיית המשחק לתאריך בו לא תהיה לישראל בעיה לארח את המשחק בארץ. "בסופו של דבר מדובר הרבה ברצון טוב ובגמישות של הבלגים", אמר בכיר בהתאחדות לכדורגל. "אם הם יבואו בגישה של הליכה לקראתנו כדי למצוא פתרון שלא יאלץ אותנו לשחק בקפריסין, אז נוכל למצוא את החלופה המתאימה".

רותם קמר, סמנכ"ל ההתאחדות. ברני ארדוב
ימצא פתרון? רותם קמר/ברני ארדוב

קמר הכין מספר תאריכים שיכולים להוות אופציה לקיום המשחק בארץ בהמשך העונה. גם אופ"א יכולה להגיד את שלה בנושא ואף לכפות תאריך על שתי המדינות, אולם בארגון בדרך כלל מעדיפים להימנע מהתערבות אגרסיבית ונותנים לשתי המדינות למצוא בעצמן את הפתרון.

בכל מקרה מעריכים בהתאחדות שעל אף הפסקת האש הנוכחית, יהיה קשה מאוד לשכנע את אופ"א ואת הבלגים לקיים את המשחק בארץ. ייתכן כי קמר ולוזון יצליחו למשוך את קבלת ההחלטה בעוד מספר ימים אף שכבר מדובר באיחור כיוון שההחלטה היתה אמורה להתקבל 30 יום מהמשחק שכאמור יערך ב-9 בספטמבר. "אני מקווה שמשחקי גביע הטוטו יערכו מחר ומחרתיים כמתוכנן ושלא יהיה שוב ביטול, כי זה קלף שאותו אנחנו נציג", אמר לוזון. "אנחנו צריכים להראות לבלגים ולאופ"א שיש כאן שגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully