וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו לשעבר של וויגינס: "הוא רוצה לעבור למינסוטה"

ביל סלף, שהדריך את הרוקי בקנזס, הוסיף: "הוא אמר לי שהוא מכיר את עצמו ויודע שהוא צריך ללכת למקום בו יהיה השחקן המרכזי. כולם רוצים לשחק עם לברון, כי זה מבטיח ניצחונות, אבל אנדרו צריך להתפתח במקום אחר"

שחקן קליבלנד קאבלירס אנדרו וויגינס. AP
כבר מוכן למעבר למינסוטה. וויגינס/AP

אחרי שבשבוע שעבר דיווחו כלי התקשורת בארצות הברית כי הטרייד הגדול שישלח את קווין לאב לזרועותיהם של דיוויד בלאט, לברון ג'יימס וקליבלנד קאבלירס נסגר סופית, כעת נראה שגם הצד השני של אותו טרייד משלים עם הסיטואציה ויותר מכך, אפילו מרוצה ממנה.

מי שאמור לעמוד במרכז הטרייד, לכיוון השני שלו, הוא הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון, אנדרו וויגינס. לצד וויגינס, יעברו למינסוטה תמורת לאב גם אנתוני בנט, שנבחר ראשון בדראפט הקודם אבל אכזב קשות בעונתו הראשונה בליגה, ובחירת סיבוב ראשון עתידית. אלא שכאמור, וויגינס אמור להיות זה שיהפוך לסופרסטאר אמיתי ומאמנו בימי הקולג' בקנזס, ביל סלף, סיפר על עמדתו של השחקן הצעיר ביחס לטרייד.

"כאשר כל הדיבורים על הטרייד הזה החלו, דיברתי עם אנדרו והוא אמר לי שהוא מקווה שהוא ייכלל בו. אני אמרתי לו 'לא, אתה לא רוצה להיכלל בו', אבל הוא אמר בתגובה 'כן, אני כן רוצה. זה יהיה יותר טוב בשבילי. אני מכיר את עצמי ויודע מה אני צריך לעשות. אני צריך להיות בקבוצה בה אני חייב להיות גורם משמעותי ולא בקבוצה שתהיה סבלנית איתי ותהפוך אותי לחלק מפאזל'".

ביל סלף מאמן מכללת קנזס. David J. Phillip, AP
מי כמוהו מכיר את וויגינס. סלף/AP, David J. Phillip

סלף הוסיף: "באופן מוזר, למרות שכל אחד היה שמח לשחק לצד לברון ג'יימס, כי אתה יודע שתנצח משחקים, לטובת הקריירה של אנדרו וכדי שהוא יהפוך לכוכב אמיתי, הוא צריך להתפתח במקום בו הוא יהיה השחקן המרכזי. אני חושב שמינסוטה תעזור לו לעשות את זה. הוא התמודד נהדר עם הסיטואציה שנוצרה, הוא נרגש מאוד. כל המצב הזה יצא לגמרי מפרופורציות וכרגע הוא תקוע באמצע. הוא יודע כבר הרבה זמן שהוא יעבור בטרייד וזה בסדר. הוא מצפה לרגע בו יעבור למינסוטה".

וויגינס חתם מול קליבלנד על חוזה הרוקי שלו לפני כשלושה שבועות ולכן, על פי חוקי הליגה, הוא לא יכול להישלח בטרייד במשך 30 ימים. אותם 30 ימים יסתיימו ב-23 באוגוסט ואז הטרייד בין קליבלנד למינסוטה צפוי לצאת אל הפועל.

דיווח: ריי אלן ישחק גם בעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully