וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר ורואש סיכמו: הבלם יעזוב את הפועל חיפה

10.8.2014 / 11:47

רואש שעמד לוועדת משמעת התנצל בפני המאמן, אבל השניים קיבלו החלטה משותפת על פרידה. יואב כץ עדיין צריך להסכים

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
סוף הסאגה? רואש/ברני ארדוב

אושרי רואש וראובן עטר נפגשו היום (ראשון) לשיחה שבסופה הוחלט שהבלם יעזוב את הפועל חיפה. עם זאת, עזיבתו של רואש מותנית באישור של הבעלים יואב כץ, שבסוף השבוע הבהיר שהוא לא מוכן למהלך. רואש התנצל בפני המאמן באימון הבוקר, אך לאחר מכן בשיחה הסכימו השניים שהנתק ביניהם והיחסים העכורים צריכים להביא לעזיבתו של השחקן.

רואש ועטר יפגשו לשיחה עם כץ ולאחר מכן יוחלט סופית האם השחקן אכן יעזוב. בחיפה מעריכים שכץ בכל מקרה לא יסכים לשחרור השחקן בעסקת מכירה שכן אין לו כוונה לוותר על דמי ההשבחה וכעת מדובר באפשרות של השאלה לעונה אחת.


עוד לפני כן רואש עמד לוועדת משמעת פנימית בה הוחלט שהוא יחזור לאימונים לאחר שיתנצל על התנהגותו, ויזמין את הקבוצה לארוחה משותפת. השיחה עם עטר וההחלטה המשותפת על עזיבה, הגיעו אחרי ההתנצלות.

בין עטר לבין רואש שוררים יחסים קרים עוד ממחנה האימון של הקבוצה בסרביה. המתיחות הגיעה לשיאו בשבוע שעבר, אז רואש הושעה לאחר שעטר זרק אותו מאימון בטענה שהוא לא הקשיב ומילא את ההוראות המקצועיות.

עאהד עזאם שנמצא עם הנבחרת הצעירה, עדיין מחכה לשדרוג בשכרו. לאחר שיסתיימו האימונים והמשחקים של הנבחרת הצעירה, יצטרך עזאם להחליט האם הוא שוב מחרים את אימוני הקבוצה או ששהוא חוזר אליהם ומנהל במקביל את המו"מ על שדרוג שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully