וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל חיפה ניצחה 0:3 את מכבי פתח תקוה

8.8.2014 / 15:11

צמד של ריקטס ושער של כיוואן הובילו לניצחון. רועי שוקרני האריך את חוזהו בעונה נוספת. כץ ינסה לפשר בין רואש לעטר

רועי שוקרני שחקן הפועל חיפה לפני גיא מלמד שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
עוד עונה באדום. שוקרני/ברני ארדוב

קשרה של הפועל חיפה רועי שוקרני חתם על חוזה חדש לעונה הקרובה ויישאר במועדון. שוקרני כבר סיכם בסוף השבוע שעבר את מרבית הפרטים ואתמול (חמישי) בערב הושלמה העסקה והשחקן חתם רשמית. בזכות העובדה ששוקרני שיחק בעונה שעברה בקבוצה הוא יהיה רשאי לשחק בגביע הטוטו גם אם הקבוצה לא תעבור בבקרת התקציבים בשבוע הבא.

היום (שישי) ערכה הפועל חיפה משחק אימון נגד מכבי פתח תקוה וניצחה 3:0. טוסיין ריקטס כבש צמד ומינדאוגאס קאלונס בישל צמד. את הראשון כבש ריקטס בדקה החמישית אחרי הגבהה של יובל שבתאי. בדקה ה-50 הכפיל ריקטס את מאזנה של חיפה לאחר שהמשיך מקרוב כדור רוחב של קאלונאס. בדקה ה-55 סיים כיוואן התקפה מתפרצת אותה הוא התחיל כאשר נגח פנימה הגבהה של קאלונאס. בדקה ה-60 הדף השוער פרמיסל קובאר פנדל של בן בן יאיר. המשחק התקיים במגרש אבי רן. טאדאס קיאנסקאס, שנחתך בגבה, נלקח לטיפול רפואי. אתמול ביקרו ראשי המועדון,עטר ונציגות שחקנים שלושה חיילים פצועים אוהדי הקבוצה והעניקו להם בין היתר מנויים מתנה.

מי שלא היה בסגל הוא אושרי רואש, שעדיין מושעה. בהפועל חיפה מקווים שבתחילת השבוע הבא תיערך שיחה בין אושרי רואש לראובן עטר בניסיון להביא לסיום הסכסוך. לאחרונה הבעלים יואב כץ החליט להתערב בנושא ולנסות להשיג פשרה. בשלב זה עדיין קיים נתק בין המאמן לשחקן אך גורמים במועדון אמרו שלעומת הפסימיות המוחלטת ששררה בנושא עד לאחרונה כעת יש תקווה שמעורבתו של כץ תוביל לפשרה. ביום ראשון תיערך לשחקן וועדת משמעת על כך שלא נשמע להוראות המקצועיות וההערכה שהוא יקבל עונש, כשכץ מנסה להביא לכך שתיערך שיחה בין השניים לאחר מכן.

הישאם כיוואן עדיין לא חתם על חוזה חדש, אך במועדון מאמינים שכיוואן לא יבחר בקבוצה אחרת. מרבית הפרטים בין השחקן למועדון סוכמו וכעת נותרו קצוות אחרונות לסגור כדי שהשחקן יחתום רשמית לעונה נוספת. גם עאהד עזאם מחכה לסיכום על שדרוג בשכרו.

אושרי רואש קפטן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
כץ מתערב. רואש/אדריאן הרבשטיין

עדכון ראשון: 08:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully