וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.8

ריאל פנתה לטורינו לגבי דרמיאן. אפלאי באולימפיאקוס, פורסטר בסאות'המפטון. אתלטיקו שוב חושבת על טורס, צ'לסי מאיימת לגנוב ליונייטד את בנעטיה, חאבי גרסיה קרוס לזניט, קמביאסו ינחת באנגליה?

שוער נבחרת אנגליה, פרייזר פורסטר. AP
היי דרומה. פורסטר/AP

העברות

* רכש מבטיח לאולימפיאקוס, איברהים אפלאי שמגיע אליה מברצלונה. ההולנדי בן ה-28 עבר בדיקות רפואיות והוא יחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות.

* הבלם הספרדי צ'יקו (27) עזב את סוונסי אחרי שנתיים ועבר ללקווייה הקטארית. הוא מאחד שם כוחות עם מאמנו לשעבר, מיכאל לאודרופ.

* סאות'המפטון רכשה מסלטיק את שוער נבחרת אנגליה, פרייזר פורסטר. היא שילמה עליו כ-10 מיליון ליש"ט ופורסטר בן ה-26 חתם על חוזה לארבע שנים.

* טרבוזנספור ממשיכה לפזר צ'קים והפעם שילמה לקייסריספור 3.5 מיליון יורו על שחקן הכנף הטורקי-גרמני, ספה יילמאז. הקבוצה של ואהיד חלילודז'יץ' כבר הוציאה למעלה מ-18.5 מיליון יורו על רכש בקיץ.

* הקשר ההתקפי מנואל לאנסיני, שהוזכר בשבועות האחרונים כמועמד ללאציו, בשיקטאש, טוטנהאם ו-ויאריאל, עבר מריבר פלייט לאל ג'זירה מאיחוד האמירויות. המחיר: 4.5 מיליון יורו.

* האנובר החתימה את קפטן נבחרת ליטא, מריוס סטנקביצ'יוס. המגן-בלם בן ה-33 מגיע לגרמנים אחרי עונה אחת בגזיאנטפספור. עוד בהאנובר: השוער רון-רוברט צילר חתם על חוזה חדש שישאיר אותו בקבוצה עד קיץ 2017.

* קרדיף סיטי, קבוצתו של אולה גונאר סולשאר, החתימה בהעברה חופשית את חלוץ ויאדוליד, חאבי גרה.

שחקן ברצלונה לשעבר, איברהים אפלאי. AP
פרק חדש. אפלאי/AP

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד נחושה להציע 30 מיליון ליש"ט על מאטס הומלס מדורטמונד. דיילי בלינד הוא כרגע תכנית ב' עבור לואיס ואן חאל.

* "דיילי אקספרס": צ'לסי לא תיתן למנצ'סטר יונייטד לרכוש את מהדי בנעטיה מרומא בלי מלחמה. הבלוז מקווים לרכוש את הבלם שנמצא על הכוונת של לואי ואן חאל. המחיר שלו צפוי לנוע סביב 30 מיליון ליש"ט.

* על פי "סקיי איטליה", ריאל מדריד פנתה לטורינו בעניין מתאו דרמיאן. קרלו אנצ'לוטי העניק למגן-בלם בכורה בבוגרים של מילאן כשהוא היה בן 16.

* ברוסיה מדווחים שקשר מנצ'סטר סיטי, חאבי גרסיה, קרוב מאוד לזניט סנט פטרסבורג. המגעים מתקדמים והמחיר של הספרדי צפוי לנוע סביב 12 מיליון ליש"ט.

* על פי "אס", אתלטיקו מדריד חידשה את ההתעניינות שלה בחלוץ צ'לסי, פרננדו טורס. "אל ניניו" כמובן גדל באתלטיקו והפך לאחד מהכדורגלנים הכי מזוהים איתה במאה ה-21.

* אסטבן קמביאסו הוותיק ממשיך לנהל מגעים מתקדים עם החדשה לפרמיירליג, לסטר סיטי. המאמן נייג'ל פירסון זעם על כך שדבר המו"מ דלף, אבל אישר את קיומו.

* מאמן פ.ס.וו איינדהובן, פיליפ קוקו, התראיין לתקשורת ההולנדית והבהיר: "ממפיס דפאי לא עוזב. טוטנהאם? אין שום סיכוי, אנחנו דנים איתו בהארכת חוזהו".

* אוויאן הצרפתית מנסה לצרף את אחד מכוכבי קוסטה ריקה במונדיאל האחרון, סלסו בורחס. בינתיים היא לא הגיעה להבנות עם קבוצתו השבדית. א.י.ק סולנה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ממפיס דפאי, שחקן נבחרת הולנד. AP
לא הולך לשום מקום? דפאי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully