וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטריאול: ונוס וויליאמס הפתיעה את סרינה

בת ה-34 ניצחה את אחותה 7:6 (2), 2:6, 3:6 בחצי הגמר. פדרר גבר 3:6, 4:6 על לופס ויפגוש את צונגה בגמר טורונטו

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית (ימין) עם סרינה וויליאמס. GettyImages
סנסציה בדרבי האחיות. ונוס וסרינה לפני המשחק/GettyImages

חמש שנים וחמישה מפגשים ברציפות לא הצליחה ונוס וויליאמס, המדורגת 26 בעולם, לנצח את אחותה הצעירה והטובה בעולם ואחת הטובות בהיסטוריה. הפעם האחרונה הייתה בדובאי 2009, כשוונוס ניצחה 1:6, 6:2, 6:7. הערב (שבת) הצליחה האמריקאית בת ה-34 לעשות את זה שוב ובבמה מכובדת במיוחד.

ונוס וויליאמס ניצחה את סרינה 7:6 (2), 2:6, 3:6 בחצי הגמר של הרוג'רס קאפ במונטריאול, טורניר מסבב הפרמייר של ה-WTA. ונוס שיפרה את מאזן הראש בראש מול אחותה הצעירה ל-11:14 לטובת סרינה. ונוס נזקקה לשעתיים ושישה אייסים מול מול 19 של אחותה על מנת לעלות לגמר, עבורה זהו הגמר הגדול ביותר אליו היא מגיעה מאז הגיעה ב-2010 לגמר טורניר מדריד, שם הפסידה לארבאן רזאי.

ונוס, שמעולם לא ניצחה אפילו במשחק אחד על אדמת קנדה, עלתה לגמר ה-74 בקריירה שלה, כשהיא במאזן 28:45 והיא תנסה לזכות בתואר השני שלה ב-2014, לאחר שזכתה בטורניר דובאי בפברואר. בנוסף, היא צפויה לחזור ל-20 הראשונות בעולם בדירוג הקרוב שיתפרסם ביום שני הקרוב.

"רמת המשחק הייתה גבוהה מאוד", אמרה ונוס המאושרת בסיום, "שתינו הגשנו טוב, החזרנו טוב, זזנו טוב. הכל קורה כל כך טוב במשחקים בינינו ולכן הם תמיד ברמה גבוהה ותחרותיים מאוד". ונוס ניסתה להסביר גם את הפריחה שהיא חווה לאחרונה ואמרה: "אני חושבת שהרבה מזה קשור לפן הפיזי, אבל זה גם מנטלי. עבדתי קשה מאוד לאחרונה ויותר חשוב, אני מרגישה טוב מאוד. אני מקווה שאוכל לשמור על השליטה הזו בחיי. אם אוכל לשמור על השליטה הזו, אוכל ליהנות על המגרש וגם לנצח".

בגמר תחכה לונוס אגניישקה רדוואנסקה (5), ששרדה מפגש קשה מהצפוי מול קטיה מקארובה (19), וניצחה 6:7 (1), 6:7 (3) בתוך שעתיים וארבע דקות. הרוסיה שהפתיעה בשמינית הגמר את פטרה קביטובה הייתה קרובה לסנסציה נוספת, אבל 43 שגיאות לא מחויבות לעומת 14 בלבד של הפולניה עלו לה ביוקר.

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
ניצחון ראשון לאחות הגדולה מאז 2009. ונוס/GettyImages

בטורניר הגברים המקביל מסבב המאסטרס 1,000, שנערך השנה בטורונטו, הצליח ג'ו ווילפריד צונגה (15 בעולם) לעלות לגמר אחרי שניצח 4:6, 3:6 את גריגור דימיטרוב (8) לאחר שעה ו-24 דקות. הצרפתי נמצא בטורניר נהדר, ועלה לגמר לאחר שגבר בשמינית על נובאק דג'וקוביץ' וברבע הגמר על אנדי מארי. לצרפתי בן ה-29 זה היה ניצחון רביעי בארבעה מפגשים מול דימיטרוב, אך כל שאר המשחקים ביניהם נערכו ב-2011 כשהבולגרי המצוין היה רק בן 20.

בגמר הטורניר יפגוש צונגה את רוג'ר פדרר הלוהט (3), שגבר 3:6, 4:6 על פליסיאנו לופס אחרי שעה ו-22 דקות בלבד. השוויצרי שחגג השבוע את יום הולדתו ה-33 העלה את מאזנו מול הספרדי ל-0:11, וינסה להשלים מול צונגה את זכייתו בתואר המאסטרס 1000 ה-22 בקריירה שלו, וה-80 בסך הכל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
נמצא בכושר נהדר. פדרר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully