וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הטניס ערער על ההחלטה שלא לארח בישראל

באיגוד קבלו על שלילת האירוח, השתמשו כדוגמה באוקראינה שבכל זאת מארחת, והציעו לשחק נגד ארגנטינה בחיפה

אמיר ויינטרוב, נבחרת הדייויס של ישראל. AP
אולי בכל זאת בישראל? ויינטרוב/AP

איגוד הטניס עדיין לא הרים ידיים בנושא אירוח מפגש הדייויס מול ארגנטינה המתוכנן להתקיים בחודש הבא. כזכור, לאור המצב הביטחוני החליט ה-ITF שהמפגש בשלב הפלייאוף על העלייה לבית העליון לא יתקיים בישראל ובמהלך השבוע הבא אמורה להתקבל ההחלטה היכן הוא יתקיים. בינתיים הוגש הערעור שיידון ביום שלישי הקרוב, ובמקביל באיגוד בודקים מספר אפשרויות לקיום המפגש במגרש נייטרלי כאשר עד יום חמישי תוגש ההחלטה הסופית בנושא.

במהלך הערעור נטען על ידי האיגוד כי המפגש בין אוקראינה לבלגיה אושר לקיום בקייב וזאת למרות התסיסה האזרחית והמלחמה המתמשכת במזרח המדינה. "יותר ממאה אזרחים נהרגו בקייב בחודש פברואר ואלפים במדינה כולה", נכתב בערעור, "אין באוקראינה הפסקת אש ותעופה אזרחית לא טסה מעל האזור מאז שהמטוס המלזי הופל. לפי דו"ח של נאט"ו, 20 אלף חיילים רוסים מוכנים לפלישה לאוקראינה בכל רגע ולמרות כל העובדות הללו ה-ITF אישר את משחק הבית של אוקראינה בקייב בהתבסס על כך כי מאמין שהסביבה מאובטחת מספיק לשתי הנבחרות".

באיגוד פועלים לכך שהמפגש יתקיים בכל זאת בישראל כאשר ההצעה שעומדת על הפרק היא לקיים אותו בחיפה, הרחק מרצועת עזה. "כוחות האבטחה הישראליים הם מהטובים בעולם וינקטו בכל אמצעי הביטחון הדרושים על מנת להבטיח את בטחון השחקנים במפגש", נכתב עוד בערעור. כמו כן, עלתה בקשה לדון באפשרות לדחות את המפגש למועד אחר. "אני רוצה להדגיש ובמיוחד בזמנים קשים אלה את החשיבות שיש עבור ישראל כמדינה ועבור אזרחי ישראל והספורט בפרט לארח את המפעל היוקרתי הזה בשלב זה או במועד מאוחר יותר", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully