וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה הביסה את הלסינקי 0:6

מסי, ניימאר וכוכבים נוספים נחו, הילדים אמרו תודה: אל חדאדי (צמד), סרג'י רוברטו, פיקה, בארטרה וסנדרו ראמירס כבשו

שחקני ברצלונה חוגגים. AP
יש עתיד. ילדי ברצלונה חוגגים/AP

ברצלונה המשיכה במסע ההכנה שלה לקראת עונת 2014/2015, והערב (שבת) פירקה את הלסניקי עם 0:6 קליל על אדמת פינלנד. לואיס אנריקה המשיך להעניק מנוחה לליאונל מסי, ניימאר, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו וז'רמי מתיו והעלה בהרכב מספר צעירים ומחליפים, ביניהם השוער השלישי ג'ורדי מאסיפ. השחקנים הבכירים שפתחו היו ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה ופדרו.

אינייסטה היה האיש המרכזי בפתיחה, וכבר בדקה החמישית הכניס כדור עומק מבריק למוניר אל חדאדי בן ה-18, שהמשיך בנגיעה אחת אל הרשת. ארבע דקות חלפו ואל חדאדי בישל לסרג'י רוברטו, ובדקה ה-17 השלים צמד וקבע 0:3, הפעם עם הראש. מהלך קבוצתי יפה הסתיים ברגלי פיקה, שהפך את זה ל-0:4 כבר בדקה ה-24, ובדקה ה-50 הצטרף גם מארק בארטרה לחגיגה, כשנגח פנימה כדור חופשי של איבן רקיטיץ' המחליף. השער היפה במשחק היה גם האחרון שבהם, כשרקיטיץ' מצא את סנדרו ראמירס בן ה-19, שהפציץ בנגיעה אחת הישר לחיבורים כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

* במשחק אימון נוסף היום ניצחה טוטנהאם 1:2 את שאלקה. עמנואל אדבאיור (29) ורוברטו סולדאדו (66) כבשו לתרנגולים, קווין פרינס בואטנג רק צימק לאורחת (80).

שחקן ברצלונה מוניר אל חדאדי. GettyImages
איש המשחק. אל חדאדי/GettyImages

משחקי אימון נוספים

אסטון וילה - פארמה 0:0

לסטר - ורדר ברמן 0:1

פאדרבורן - אברטון 1:3

סוונסי - ויאריאל 3:0

ווסטהאם - סמפדוריה 2:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully