וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו חתם בצסק"א מוסקבה

הקשר הישראלי ששיחק בעבר ברובין קאזאן, חוזר לרוסיה אחרי חצי עונה ביוון. חתם לארבע שנים וצפוי להרוויח כ-2.5 מיליון יורו לעונה: "שמח מאוד, הגעתי למועדון גדול"

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. טוויטר, צילום מסך
ממשיך עם המספר 66. נאתכו/צילום מסך, טוויטר

ביברס נאתכו חתם היום (שבת) בצסק"א מוסקבה לארבע שנים. הקשר הישראלי בן ה-26 חוזר לליגה הרוסית חצי שנה אחרי שעזב אותה לפאוק סלוניקי. הרוסים שמאוד מעריכים את נאתכו, ניהלו איתו מגעים במשך כמה שבועות, כשבאותו זמן הוא בחן הצעות נוספות מקבוצות אחרות, אבל דחה אותן. השכר שלו צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון יורו לעונה והוא ילבש את החולצה עם המספר 66, אותה לבש גם בקאזאן וגם בסלוניקי.

נאתכו אמר: "אני שמח, הגעתי למועדון גדול. צסק"א היא אחת מהקבוצות המובילות ברוסיה. אני מקווה להתחיל לשחק כמה שיותר מהר. אני יודע שתהיה תחרות קשה על מקום בהרכב, אבל אני מוכן לזה. אני אעזור לצסק"א והיא תעזור לי להתפתח".

על השאלה מדוע הוא דבק במספר 66, השיב נאתכו: "הייתה לי בת דודה ששמה נילי. היא שיחקה כדורסל והמספר שלה היה 6. לפני כ-10 שנים היא מתה בתאונת דרכים ולקחתי את המספר שלה. כשהגעתי לרובין 6 היה תפוס, אז לקחתי 66 ומאז זה לא השתנה".

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו מרוצים מאוד ששחקן כל כך מוכשר מצטרף אלינו", אמר רומן בבאייב, המנהל המקצועי של צסק"א, "הוא התאקלם טוב מאוד בכדורגל הרוסי וסגנון המשחק שלו יתאים לנו מאוד. זה לא סוד שמרכז השדה שלנו חווה קצת בעיות לאחרונה. הגעת נאתכו היא רווח גדול עבורנו. המגעים לא היו פשוטים, תחילה ביברס לא רצה לחזור לרוסיה, היו לו הצעות מספרד וגרמניה, אבל לבסוף הוא שינה את דעתו וחתם. אני מקווה שהוא יעזור לנו בעתיד".

נאתכו כאמור בילה את חצי השנה האחרונה בפאוק סלוניקי ומיד לאחר מכן הפך לשחקן חופשי. את רוב הקריירה האירופית שלו הוא עשה ברובין קאזאן, את מדיה הוא לבש בין השנים ממרץ 2010 עד אפריל 2014. הוא לבש את מדי הקבוצה הטטארית 147 פעמים בכל המסגרות, וכבש במהלכן 31 שערים.

צסק"א היא אלופת רוסיה בשנתיים האחרונות והיא תשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות. העונה החדשה ברוסיה כבר נפתחה והקבוצה פתחה אותה ברגל ימין עם 1:4 ביתי קליל מול טורפדו מוסקבה ו-0:1 על מורדוביה סראנסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully