וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צ'לסי ניצחה את פנרבחצ'ה והפסידה לבשיקטאש

קוסטה כבש במבצע אישי ואיבנוביץ' הכפיל ב-0:2 על פנר. בהמשך נכנעו הבלוז 1:0 לבשיקטאש שזכתה בטורניר הידידות

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי, מימין. Martin Stoever, GettyImages
טעימה קטנה ממה שמחכה לנו? דייגו קוסטה/GettyImages, Martin Stoever

צ'לסי ממשיכה להתכונן לדבר האמיתי, פתיחת הפרמיירליג בשבוע הבא, ואתמול (שישי) היא קיימה שני משחקי אימון קצרים בני 45 דקות כל אחד מול שתי יריבות טורקיות, פנרבחצ'ה ובשיקטאש. דייגו קוסטה כבש שער במבצע מרהיב בניצחון 0:2 על פנר, אבל בהמשך הבלוז נכנעו 1:0 לבשיקטאש.

מי שזכה לחגוג הופעת בכורה בהרכב של צ'לסי הוא אדן הזאר שהופיע מול פנרבחצ'ה, כשגם אנדרה שורלה ואוסקר שהגיעו עייפים מהמונדיאל פתחו ב-11 של ז'וזה מוריניו. ראמירס לעומתם החל כמחליף אבל נכנס במקומו של שורלה בדקה ה-33. בשער כצפוי הולך להיות קרב מעניין בין שני השוערים הבכירים, פטר צ'ך וטיבו קורטואה, אבל לפחות במשחקים מול הטורקיות השוער הצ'כי זכה לעדיפות.

במשחק הראשון נגד פנרבחצ'ה, צ'לסי כבשה את השער הראשון בדקה ה-24 אחרי שקוסטה סיפק כאמור שער במבצע מרהיב. החלוץ שהגיע תמורת 43 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד השתלט על כדור במחצית המגרש וסבסב שני שחקני הגנה בדרך לבעיטה פנימה. ברניסלב איבנוביץ' הכפיל את התוצאה שש דקות לאחר מכן אחרי שהשתלט על כדור שנהדף על ידי וולקאן דמירל. המשחק השני שבו הבלוז נכנעו 1:0 לבשקיטאש הוכרע בזכות שער בדקה השנייה של ארסן גולום, וקבוצתו של סלאבן ביליץ' הייתה גם זו שזכתה בסופו של דבר בטורניר הידידותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully