וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרן נכנס להיכל התהילה: "בזכות אלפי אנשים"

הקומישינר האגדי זכה לכבוד, מג'יק ג'ונסון: "שינה את חיי. חייב לזכות בפרס נובל". גם אלונזו מורנינג ומיץ' ריצ'מונד נכנסו להיכל

דייויד שטרן. AP
"העתיד הוא בהיר מאוד". דייויד שטרן/AP

ארצות הברית הוקירה הלילה (בין שישי לשבת) תודה לקומישינר האגדי של ה-NBA, דייויד שטרן, שנכנס להיכל התהילה. כשהוא מוקף במג'יק ג'ונסון, לארי בירד וביל ראסל, שטרן קיבל חיבוק חם באולם בספרינגפילד, ואמר: "אני חושב שהעתיד הוא בהיר מאוד. הסיבה שאני כאן היא כי אלפי אנשים לאורך השנים עשו כל כך הרבה. הליגה מרהיבה והולכת קדימה תחת הנהגתו היוצאת דופן של אדם סילבר".

שטרן לעד ייזכר כקומישינר שפעל בתקופה המוצלחת ביותר בהיסטוריה של ה-NBA אחרי ששימש בתפקיד במשך 30 שנה. בתקופת כהונתו, הליגה הפכה לאחת הפופולאריות ביותר בעולם ואף הצליחה להגדיל את הכנסות הטלוויזיה מעשרה מיליון דולר לשנה לכ-900. שטרן פרש מתפקידו בחודש פברואר האחרון אחרי שהספיק להגדיל את הליגה מ-23 קבוצות ל-30 ואף הכניס מספר שינויים מהותיים.

דייויד שטרן עם מג'יק ג'ונסון. AP
חיבוק מרגש. שטרן וג'ונסון/AP

"דייויד שטרן לא רק ששינה את חיי, הוא גם גרם לכך שהאיידס יתקבל ברחבי העולם", הודה לו ג'ונסון. "הוא חייב לזכות בפרס נובל על מה שהוא עשה בכך שהוא לימד אנשים וחינך אותם כשאתה חושב על אורלנדו, על משחק האולסטאר ועל הדרים טים והאולימפיאדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלונזו מורנינג. AP
אחד הסנטרים הגדולים בשנות התשעים. מורנינג זוכה לכבוד/AP

אבל לא רק שטרן זכה לכבוד הגדול. חברים חדשים נוספים בהיכל התהילה הם סנטר העבר אלונזו מורנינג, גארד העבר מיץ' ריצ'מונד, מאמן ה-NABC נולאן ריצ'רדסון ומאמן המכללות גארי וויליאמס. גם חברי אוניברסיטת איווה שזכו באליפות בתחילת שנות השבעים, בוב לאונרד, נאט קליפטון, שרונאס מרקליניוס וגאי רודג'רס בפנים.

מיץ' ריצ'מונד. AP
אחד הגארדים המלהיבים שהיו בשנות התשעים. מיץ' ריצ'מונד/AP

למורנינג הייתה את אחת הקריירות המרגשות ב-NBA. "זו" היה אחד הסנטרים הגדולים בליגה בשנות ה-90 וזכה עם מיאמי באליפות בשנת 2006, וזאת לאחר שהשלים קאמבק מפואר למגרשים. ריצ'מונד נבחרת חמישי בדראפט 1988 ושיחק בשלוש עונותיו הראשונות ב-NBA בגולדן סטייט. הוא נבחר לרוקי השנה, וזכה לכינוי "הסלע" בזכות חוסנו הפיזי. ריצ'מונד הפך במהרה לאחד הגארדים המלהיבים שהיו ב-NBA בשנות ה-90, והיה הבורג המרכזי בהתקפה המהירה והאתלטית של הווריורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully