וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: צונגה גבר על מארי, פדרר חגג ניצחון ביום ההולדת

הצרפתי עלה לחצי הגמר בקנדה אחרי 6:7, 6:4, 4:6, השוויצרי לא הרשה לעצמו להסתבך מול פרר ועלה מולו למאזן 0:15

הטניסאי הצרפתי ג'ו-ווילפריד צונגה ווימבלדון 2014. GettyImages
ממשיך ביכולת המצוינת. צונגה/GettyImages

הרוג'רס קאפ, טורניר הטניס המרתק הנערך בטורונטו, מגיע לרגעי ההכרעה והערב (שישי) יצא לדרך שלב רבע הגמר עם מפגש מרתק בו גבר המדורג 13 בטורניר, ג'ו וילפריד צונגה, על המדורג שמיני, הבריטי אנדי מארי 6:7 (5), 6:4, 4:6 בתום שעתיים ו-18 דקות.

עד למפגש הזה, המאזן בין שני הטניסאים עמד על 1:9 מוחץ לטובת מארי, שניצח בכל שמונה הפעמים הארחונות שהשנים נפגשו בהן, מאז אליפות אוסטרליה בתחילת עונת 2008. אלא שהפעם, צונגה הגיע חד ואחרי שדרס בסיבוב הקודם את נובאק דג'וקוביץ', הוא הצליח להתמודד גם מול מארי.

המערכה הראשונה התנהלה ללא אף שבירה, עד שבשובר השוויון צונגה הצליח לקחת את הנקודות המכריעות ועם אייס גם את המערכה כולה. מארי שבר במשחקון הרביעי של המערכה הבאה, אבל מיד נשבר בחזרה. במצב של 4:5 לזכותו, הבריטי השיג עוד שבירה ואיזן את מאזן המערכות. מארי המשיך לדהור וכבר עלה ל-0:3 במערכה המכרעת, אבל נעלם וצונגה לקח חמישה משחקונים רצופים והמשיך לניצחון.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
0:4 בימי ההולדת שלו. פדרר/GettyImages

ובכל זאת מי שגנב את ההצגה הוא רוג'ר פדרר שחגג יום הולדת 33 וסידר לעצמו ניצחון על המדורג חמישי בטורניר, דויד פרר, 3:6, 6:4, 3:6. השוויצרי שבר את יריבו לא פחות מחמש פעמים ורשם 80 אחוז בהגשות הראשונות בקרב שנמשך שעה ו-53 דקות. הקהל עצמו לא נותר אדיש ושר לפנומן "יום הולדת שמח" אחרי המשחקון הראשון במערכה השנייה. "זה משמח אותי מאוד. זה נחמד לראות שלכל כך הרבה אנשים איכפת ממך ומאחלים לך את המיטב", הודה פדרר הנרגש. אגב, המאזן של פדרר במשחקים שנערכו בימי ההולדת שלו הוא 0:4. ומול פרר? פה התשובה כבר מוחצת יותר עם 0:15.

בשלב חצי הגמר יפגוש פדרר את פליסיאנו לופס שהדיח את מילוש ראוניץ' עם 4:6, 7:6, 3:6. בחצי הגמר השני מצפה לנו קרב מסקרן בין צונגה לגריגור דימיטרוב הבולגרי שניצח את קווין אנדרסון גם כן בשלוש מערכות - 7:5, 5:7, 6:7.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
ניצחה בתום דרמה גדולה. סרינה/GettyImages

במונטריאול, בטורניר הנשים, גם נערך שלב רבע הגמר כאשר סרינה וויליאמס נזקקה לשלוש מערכות ו-161 דקות כדי לעבור את קרולין ווזניאקי, 6:4, 5:7, 5:7. האמריקאית חבטה ל-15 אייסים בדרכה אל הניצחון הקשה. בחצי הגמר מחכה למדורגת 1 בעולם מפגש משפחתי פיקנטי מול ונוס וויליאמס שעצרה את קרלה סוארס נבארו עם 6:4, 2:6, 3:6.

בחצי הגמר השני ייפגשו אגניישקה רדוואנסקה (2:6, 2:6 על ויקטוריה אזרנקה) ואקטרינה מקארובה (1:6, 6:4, 1:6 על קוקו ונדווגה האמריקאית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully