וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה: "כולם נכנסו לעניינים, אנחנו קבוצה חזקה"

הקשר מוכן למשחק מגן הקהילה של מנצ'סטר סיטי מול ארסנל (א', 17:00) ומרוצה מהשתלבות השחקנים החדשים שהגיעו למועדון

יאיא טורה מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
לא יסתפק בפחות מעוד אליפות. טורה/רויטרס

באנגליה מתמרקים לקראת פתיחת עונת הכדורגל החדשה, שתצא לדרך ביום ראשון הקרוב (17:00), כאשר האלופה מנצ'סטר סיטי ומחזיקת הגביע ארסנל יתעמתו ביניהן באצטדיון וומבלי במסגרת מגן הקהילה המסורתי.

הסיטיזנס העבירו את השבועות האחרונים בארצות הברית, שם במסגרת משחקי ההכנה הם הביסו את אלופת ה-MLS ספורטינג קנזס סיטי 1:4 ואת מילאן 1:5 וסיימו ב-2:2 מול ליברפול ואולימפיאקוס. התותחנים היו גם הם בארצו של הדוד סם, הפסידו 1:0 לתיירי הנרי וניו יורק רד בולס וחזרו הביתה לטורניר האמירויות, בו הביסו 1:5 את בנפיקה והפסידו 1:0 למונאקו.

לא מעט שחקנים חדשים עשויים לעלות לבכורה רשמית בשתי הקבוצות, כאשר בארסנל מדובר בעיקר באלכסיס סאנצ'ס ואולי גם מתיו דבושי, השוער דויד אוספינה וקאלום צ'יימברס. סיטי לעומת זאת, תוכל להציג את בקארי סאנייה, פרננדו, השוער ווילי קבאז'רו ואולי אולי, גם את המושאל הטרי פרנק למפארד.

יאיא טורה, שכבר זכה עם הסיטיזנס במגן הקהילה לפני שנתיים עם ניצחון 2:3 על צ'לסי, מרוצה מההשתלבות של ארבעת השחקנים החדשים בקבוצה: "כולם נכנסו לעניינים היטב", אמר הקשר מחוף השנהב לאתר הקבוצה, "סאנייה משחק באנגליה כבר כמה שנים טובות ומכיר מצוין את הפרמיירליג. קבאז'רו מתאמן איתנו כל קדם העונה והוא בחור נהדר ושיחק טוב מאוד במשחקי ההכנה. גם פרננדו נראה מאוד חד ואני חושב שהוא מביא יכולות גבוהות לקישור שלנו. בכלל, הקבוצה נראית טוב, אנחנו חזקים ואני מקווה שהעונה תהיה טובה לפחות כמו הקודמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully