וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו: "יובנטוס היא הסיפור שלי, החיים שלי"

האיטלקי ישחק מול האקסית עם כוכבי הליגה האוסטרלית (א', 12:30): "אני באמת צריך להסביר מה המשמעות של זה עבורי?"

אלסנדרו דל פיירו. Alessandro Falzone, AP
משחק מרגש עבורו. דל פיירו/AP, Alessandro Falzone

אלופת איטליה בשלוש השנים האחרונות, יובנטוס, ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה החדשה, תחת המאמן החדש מסימיליאנו אלגרי. יובה, שהביסה 1:8 ביום רביעי החולף נבחרת אולסטארס מהליגה האינדונזית, נחתה לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) בסידני, אוסטרליה, שם היא תפגוש ביום ראשון הקרוב (12:30) נבחרת של אולסטארס מהליגה האוסטרלית.

בין השחקנים שיתייצבו מול הביאנקונרי יהיה גם שם אחד שמוכר להם, מאוד מוכר להם אפילו, אלסנדרו דל פיירו כמובן. הקשר בן ה-39 שיחק במדי יובנטוס בין 1993 ל-2012, לפני שעזב והצטרף לסידני FC. בשנתיים האחרונות הוא כיכב בליגה האוסטרלית, עם 24 שערים ב-48 משחקים עד כה וכעת, אחרי שסיים את דרכו גם בסידני, הוא נשמע נרגש במיוחד לקראת המפגש מול האקסית, במשחק שייערך לעיני כ-85 אלף צופים ויהווה את הפרידה הסופית שלו מהליגה האוסטרלית.

באתר הרשמי שלו כתב דל פיירו: "יש תחושה מיוחדת בסידני בימים האחרונים. הרבה דברים לעשות, המון אנשים לראות, המון פרידות, חתימות ומעל הכול, אימונים לקראת המשחק בו אשתתף עם כוכבי הליגה 'נגד' יובנטוס. יובנטוס היא הסיפור שלי, החיים שלי, האהבה האחת. אני מאושר מכך שאוכל לומר שלום על המגרש לכל האוהדים שלי, לא רק אלה של סידני FC, שבשנתיים הנהדרות של החוויה האוסטרלית שלי, הקיפו אותי בכבוד ואהבה. אני רוצה להודות לכולם ואעשה זאת מהמקום שאני אוהב ומרגיש בו בבית, מהמגרש. יובנטוס תהיה מהצד השני של המגרש... אני באמת צריך להסביר מה המשמעות של זה עבורי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully