וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'רי סמית' חתם לעונה אחת

8.8.2014 / 17:53

הגארד האמריקאי שניהל מגעים עם הפועל חולון יהיה הזר השלישי בסגל של שרון דרוקר לצד ג'רמיס סמית' וג'קי קרמייקל

ג'רי סמית כדורסלן. Chris Chambers, GettyImages
כמעט בחולון, בסוף בראשון לציון. סמית'/GettyImages, Chris Chambers

מכבי ראשון לציון החתימה היום (שישי) את הגארד האמריקאי ג'רי סמית', שהיה במגעים מתקדים עם הפועל חולון. לוואלה! ספורט נודע כי הצדדים הגיעו הבנות והוא חתם על חוזהו והפך לזר השלישי בסגל של שרון דרוקר. חולון, שכאמור ניהלה מגעים עם השחקן, החליטה שלא לצרפו לפני כשבוע וחצי ורק אז נכנסה הקבוצה מעיר היין לתמונה.

סמית' (27, 1.88) הוא בוגר מכללת לואיוויל משנת 2010, שבין היתר שיתף פעולה עם שחקנה של עירוני נס ציונה בעונה החולפת, פרסטון נואלס. עונת השיא שלו בלואיוויל הייתה דווקא העונה השנייה, בה רשם 10.7 נקודות ו-3.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה מחוץ לקולג' העביר בספרינגפילד מליגת הפיתוח ובמדיה גם שיחק בהצלחה ב-2011/12, כאשר רשם 18.8 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בממוצע למשחק, עד שבאמצע העונה נקרא לחמישה משחקים בקבוצה שהייתה אז ניו ג'רזי נטס.

העונה הטובה בליגת הפיתוח הובילה אותו לחוזה בקאנטו האיטלקית בה רשם 5.2 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק. העונה ירד לליגה השנייה באיטליה וחתם בורונה, שנאבקה ללא הצלחה על העלייה לליגה הראשונה. סמית' סיים את העונה מספרים טובים של עם 15.5 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של שרון דרוקר בראשון לציון כולל עד כה שני זרים מלבד סמית' - ג'רמיס סמית', ששיחק בעבר במכבי חיפה, והפורוורד-סנטר המבטיח ג'קי קרמייקל. הסגל הישראלי כמעט הושלם במלואו וכולל את איגור נסטרנקו, שון דאוסן, ניצן חנוכי וטוני יאנגר, כאשר בקבוצה לא מעוניינים שדרור חג'ג' ימשיך ומקווים שימצא קבוצה בקרוב, ואם לא יעשה כך לא יפתח את האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully