וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תומאס ורמאלן יעבור לברצלונה תמורת 19 מיליון יורו"

באנגליה מדווחים שהבלם קרוב להצטרף לקטאלנים. פיקה זרק פצצת סירחון במטוס בדרך לפינלנד, הקבוצה נאלצה להתנצל

מארק פורצ'ון שחקן וויגאן מול תומאס ורמאלן שחקן ארסנל. GettyImages
עוד רכש לבארסה. ורמאלן/GettyImages

ברצלונה בדרך לעסקה נוספת: רשת "סקיי" הבריטית מדווחת היום (שישי) כי בלם ארסנל ונבחרת בלגיה, תומאס ורמאלן, קרוב לחתימה בקטאלוניה לאחר שהתותחנים הסכימו לשחררו לקטאלוניה תמורת 19 מיליון יורו.

ורמאלן בן ה-28 יעבה את מצבת הבלמים של לואיס אנריקה, שכוללת את ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו, מארק ברטרה, ז'רמי מתיו ואלכס סונג, שאף הוא הגיע מארסנל בסכום דומה. אגב, דיווחים שונים באיטליה גורסים כי דווקא סונג עלול למצוא את עצמו מחוץ לסגל ברצלונה בעונה הקרובה ועשוי לעבור בהשאלה למילאן.

אגב, אוהדי ארסנל הגיבו בשמחה רבה ברשתות החברתיות למשמע החדשות. "15 מיליון ליש"ט על תומאס ורמאלן. מכאן הולכים ישר לבנק", צייץ אחד מהם. "קיבלנו בסך הכל 30 מיליון ליש"ט מברצלונה על אלכס סונג ותומאס ורמאלן. פראיירים. באיזה כישוף וודו ארסן ונגר משתמש כדי לעשות את זה?", אחר התלוצץ.

ברצלונה ממשיכה להיות אחת הקבוצות הפעילות ביותר בחלון ההעברות הנוכחי. אם אכן יצטרף, ורמאלן יהיה שחקן הרכש השביעי של הקטלאנים, אחרי מארק אנדרה טר סטגן, קלאודיו בראבו, ז'רמי מתיו, איבן ראקיטיץ', אלן חלילוביץ' ולואיס סוארס.

מוקדם יותר היום פורסם כי מנצ'סטר יונייטד, שאף היא חשקה בשירותיו של הבלגי, ירדה מהרעיון להחתימו לאחר שארסנל סירבה לעסקה שתחזק באופן ישיר את יריבתה, כמו במקרה של רובין ואן פרסי. מאמן השדים האדומים לואי ואן חאל היה מעוניין להוסיף נסיון למצבת ההגנה של יונייטד, ממנה נפלטו ריו פרדיננד, נמניה וידיץ' ופטריס אברה הוותיקים. במהלך השבוע ארסן ונגר אף רמז על יעדו הבא של ורמאלן כשהצהיר כי "יונייטד בהחלט חלק מהקבוצות שמתעניינות בשחקנים שלנו".

לואי ואן חאל מאמן נבחרת הולנד. רויטרס
נדחה על ידי ארסנל. ואן חאל/רויטרס

* ג'רארד פיקה ידוע בקרב שחקני ברצלונה כסוג של ליצן, אבל הערב הוא כנראה עבר את הגבול. בארסה הגיעה לשדה התעופה בדרכה לפינלנד וכאשר השחקנים נכנסו אל המטוס, פיקה הפיל לרצפה פצצת סירחון, שיצרה ריח רע מאוד בתוך המטוס. הבלם אולי חשב שמדובר ברגע משעשע, אבל אנשי חברת התעופה ממש לא חייכו והם נאלצו להילחם בריח בעזרת מטהרי אוויר ובנוסף, לבקש את סליחתם של הנוסעים האחרים במטוס, שסבלו קשות מהריח שנוצר במקום. ברצלונה התנצלה בפני עובדי המטוס על המקרה והקבוצה המריאה לפינלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully