וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: לגיה הושעתה, סלטיק עלתה במקומה לפלייאוף

הפולנים ספגו עונש קשה בעקבות שיתופו שלא כדין של ברטוש ברשינסקי. הסקוטים, עם הנציגים הישראלים, זכו מן ההפקר

בירם כיאל שחקן סלטיק עם כריס קומונס. GettyImages
קיבלו עוד צ'אנס. כיאל/GettyImages

סלטיק הודחה השבוע בבושת פנים על ידי לגיה ורשה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, אך חוזרת לשם מהדלת האחורית. אופ"א הודיעה היום (שישי) כי לגיה ורשה, שהביסה את הסקוטים 1:6 בסיכום הכללי ושיתפה שחקן שלא כדין במהלך הניצחון 0:2 במשחק הגומלין, הושעתה וכי סלטיק תתפוס את מקומה. לגיה תתמודד במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

הקשר ברטוש ברשינסקי שותף בשתי הדקות הנועלות של המשחק כשלא היה ספק באשר לזהות העולה לשלב הבא, אך הפולנים שילמו ביוקר על השגיאה הזו. רק לאחר שריקת הסיום התברר כי ברשינקי מרצה עונש השעיה של שלושה משחקים במסגרת האירופית עקבות הרחקה בעונה שעברה מול אפולון לימאסול במסגרת הליגה האירופית. בעקבות הדחת לגיה מהמפעל סלטיק, עם הישראלים בירם כיאל וניר ביטון, תקבל הזדמנות נוספת להעפיל לשלב הבתים זו העונה השלישית ברציפות.

"אנחנו מכינים מכתב מסודר עם כל ההסברים וכל המידע, זה יישלח עוד היום למשרדי אופ"א", נכתב בהודעה רשמית מטעם לגיה ורשה עוד לפני ההחלטה. "ההשלכות של המקרה יוודעו רק לאחר שתושלם החקירה של אופ"א".

אגב, סלטיק נהנתה בעבר מן ההפקר בנסיבות דומות. לפני שלוש שנים היא הודחה מהליגה האירופית בידי סיון, אך מצאה דרך חזרה בעקבות שיתוף שחקן שלא כדין על ידי הקבוצה השוויצרית.

כבר הספיקה להשתתף בהגרלה: סלטיק תפגוש את מאריבור

ברטוש ברשינסקי שחקן לגיה ורשה. GettyImages
והכל בגלל שתי דקות. ברשינקי מלגיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully