וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עכשיו טואטחה פנוי להוכיח את עצמו"

8.8.2014 / 8:09

שביעות רצון במכבי חיפה מהארכת חוזהו של המגן בחמש שנים: "הוא עבר תקופה קשה, אבל גילה בגרות. מגיע לו שקט"

טאלב טואטחה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עכשיו הוא צריך להוכיח את עצמו. טואטחה/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה מקווים שהחתימה של טאלב טואטחה על חוזה ארוך טווח לחמש שנים, שפורסמה אתמול לראשונה בוואלה! בספורט תביא גם לרגיעה בקרב האוהדים המוחים נגד השחקן בחודשים האחרונים. בקבוצה מודעים לכך שחלק מהאוהדים חששו מעוד מקרה כמו אייל גולסה, שלא שיחק באופן תדיר במכבי חיפה יחזור על עצמו גם עם טואטחה. בקרב השחקנים תמכו במהלך כמעט באופן מוחלט.

"טאלב עבר תקופה קשה אבל גילה בגרות", אמר שחקן בקבוצה. "מגיע לו השקט הזה. עכשיו הוא יכול להתפנות להוכיח את עצמו על המגרש בתקווה שגם הקהל יפסיק לגדף אותו". בניגוד לטואטחה, איסמעיל ריאן יעזוב את הקבוצה אחרי שסיכם את תנאיו בבני סכנין. ריאן יחל להתאמן בסכנין ורק חתימה רשמית בין המועדונים חסרה כדי שהמעבר יהפוך רשמי.

טואטחה, 22, ערך בנובמבר 2009 את הופעת הבכורה בבוגרים של מכבי חיפה ובסך הכול רשם 96 הופעות ליגה במדי המועדון. השחקן רשם גם שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל והיה בסגל הנבחרת הצעירה ליורו 2013. המגעים להארכת חוזהו נמשכו תקופה ארוכה וזאת על רקע מערכת היחסים העכורה בינו לבין האוהדים ושמועות לגבי הצעות שקיבל השחקן מקבוצות באירופה. הנשיא יעקב שחר סירב למכור את השחקן או להתרגש ממחאת האוהדים והתעקש שטואטחה ימשיך בקבוצה בחוזה ארוך טווח.

כזכור, בחודש אפריל הגיב טואטחה בזעם לעבר אוהדים שקיללו אותו לאחר הפסד ביתי 2:1 לבני סכנין וזרק לעברם את המשענת של כסא רכבו. מאז מנהלים חלק מהאוהדים הירוקים מחאה קולנית נגד השחקן שהתבטאה בשריקות בוז ובקריאות ברשתות החברתיות לשחררו מהקבוצה. כשמכבי חיפה שבה לישראל ממחנה האימונים באוסטריה הגיעו עשרות אוהדים לשדה התעופה והשמיעו קללות נגד השחקן, שיצא מיציאה צדדית. כעת מעניין יהיה לראות את תגובת האוהדים למהלך של המועדון.

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. אדריאן הרבשטיין
עוזב. ריאן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully